Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Buiten kwaliteit heb je ook met prijzen een goede reputatie :+1:

3 likes

Kan ie nog? Vostok Friday :grimacing:

19 likes

Je had nog 2 uur! :grin:

4 likes

Zeker! Vostok vrijdagavond :love_you_gesture:

17 likes

Apart ! Leuk horloge Dave :ok_hand:

2 likes

Ik zie veel en leuke nieuwe horloge ontwerpen de laatste tijd hier op de club :slightly_smiling_face:
Chappo voor de Russische fabrikanten .

4 likes

Erg leuke horloge die je in de club gebracht heb Hans ! :ok_hand:

3 likes

Verdomd mooi horloge maar ik denk een zwart mat rubber of leer bandje mooier zal zijn en van de zomer wit , stunning :ok_hand:

2 likes

Gisteren ontdekte ik deze Poljot Red Star Bullhead op het Duitse forum.

22 likes

Batman voor vandaag.

18 likes

Nou dan draag ik wel de latere baby.

Shield en Storm

11 likes

Geen Poljot en geen Rus volgens mij; Red Star is een Chinese fabrikant. Het uurwerk is een Seagull ST19 column wheel chronograph, met name bekend geworden door de SeaGull 1963.

3 likes

Dit is m.:arrow_down:

Mechanisch horloge Vostok Amphibian Classic 170863. Vostok 2426.02 automatisch uurwerk. Dit horloge is zowel handmatig als automatisch opwindbaar. Geschroefde kroon (staal). Waterdichtheid 20 atm (200 meter) - dwz kan worden gebruikt om te duiken. In een set: horloge, paspoort voor een product, klassieke individuele plastic verpakking of kartonnen verpakking. Productie van JSC Chistopol Watch Factory Vostok (Rusland). 1 jaar garantie. Levensduur 10 jaar. De kast is gemaakt van hoogwaardig roestvrij staal.

2 likes

Oeps, ik wilde reageren op de post van @BATMAN. Blijkbaar ging er iets fout.

3 likes

Dat hadden we wel door Hans! :wink:

Even gegoogeld, red star en Seagull zouden beide Chinese horloge fabrikanten zijn. Zeker niet Russisch in ieder geval.

4 likes

Het is nog vroeg :wink:

3 likes

Red Star maakt leuke entry-level horloges. Ik zie ze wel eens voorbij komen op YouTube.

1 like

Nu de koffie erin zit, gaat het vast beter. :sunglasses:

2 likes

Zal best, ik vond deze van Batman ook best geinig. Net wat even anders. Alleen de kwaliteit van o.a. Seagull heb ik nog steeds niet zo hoog.

2 likes

Dat is een probleem bij Chinese uurwerken: de ontwerpen zijn héél ok, of ze betrouwbaar zijn hangt af van de fabriek die ze in elkaar zet. Direct af Seagull en je zit wel snor. Het spreekwoordelijke sweatshopje op 5 hoog achter maakt ze echter ook, met wisselend succes.

Maar goed, Vostok ligt bij ons nu ook onder een vergrootglas als het gaat om QC.

4 likes