Die man lijkt wel Zjoekov? Ik denk dat er staat: “milities, … (dienaar?) van het volk.” De rest ga ik niet aan beginnen.
Oja, horloges:
Die man lijkt wel Zjoekov? Ik denk dat er staat: “milities, … (dienaar?) van het volk.” De rest ga ik niet aan beginnen.
Oja, horloges:
Wat je niet ziet is dat de mevrouw later nog een stapeltje roebels overhandigt.
Ook een hele mooie bijdrage!
Proficiat! Volgens mij zijn ze uiterst zeldzaam!
Vorige week de Cyrillische, vandaag de Europesche uitvoering van de caliber 3017 Strela, begin jaren '60:
Prettig weekend iedereen!
Groeten, Tom.
Klopt Tom. Kan mij ergens heugen ooit van WUS dat jij ook een zeldzame rus met Urofa uurwerk hebt/had.
Mooie foto’s! Waar zit je ergens?
In Georgië
Is de moderne uitvoering van de Radio Room nu voorzien van rode en roze sectoren voor respectievelijk radiostilte op 500 kHz (rood) en 2182 kHz (roze)?
Op de website lijken ze alle vier rood.
Dan is tie (iets) dichter bij huis! Mooie tijd nog gewenst!
Even Google Maps gekeken. Van Georgië- naar Chistopol, vostok fabriek, aan de rivier de Kama is ook nog een aardig stukje. )
Dit vind je misschien leuk om te lezen. Ik ook, was het alweer wat vergeten. Roze en rood is eigenlijk historisch correct van wegen de 2 frequentie soorten. De nieuwere uitgaven lijken gemakshalve alles rood te hebben. Misschien toch leuk een vintage vostok op te zoeken?
Als ik deze bekijk op Pinterest en de kleuren naast die van de rode cirkel secties zie dan lijkt er wel wat kleur verschil te zijn. https://pin.it/3b5sWCX