Klopt! Beetje kleurverschil. Altijd lastig te bepalen hoe hij echt dan is. Ik zou het wel durven denk Ik. Hij is anders prima te verkopen. Blijft een mooi en interessant horloge.
Hé medeliefhebbers! Vraag het hier aangezien jullie er het meeste verstand van hebben. Weten jullie toevallig waar ik deze kan aanschaffen? Of heeft iemand van jullie toevallig zo een die ik over kan nemen?
Betreft een Vostok met een 2426.02 uurwerk voor de Luna dude onderdelen. Mijn dochter heet Luna, dus dit project vind ik persoonlijk erg leuk.
Staat ook op mijn wensenlijst. Overal uitverkocht helaas. Velen zijn op zoek naar dit specifieke model.
Ja bij Meranom wel idd. Hoop dat iemand nog andere betrouwbare websites kent waar ze eventueel te koop zijn.
Ik heb alle bekende websites uitgekamd maar ze zijn gewoon op.
Nog een dagje met een andere strap
Erg gewild momenteel ik heb al diverse berichtje gehad maar ik doe hem niet weg.
Snap ik! Staat je erg goed.
Heren ,
Ik stop met verzamelen , plan is er wat te houden maar de meeste mogen weg .
Me collectie bestaat uit Poljot en Vostok .
Totaal 28 stuks .
Waar kan ik die vinden?
Jammer dat je stopt.
Rigoureus Bert! Geen lol meer in?
Ben benieuwd wat je gaat verkopen.
Ziet er iets tussen met mineral en/of saffier glas tussen?
Ach Jan plan was om het aan me kinderen te geven maar die weten de waarde niet en de moeite om het bij elkaar te krijgen .
Het liefst doe ik ze weg hier in de groep .
Ik heb in overleg met me kinderen bedacht dat ik ze beter zelf weg kan doen .
Verstandig Bert!
www.instagram.com/vintagerussianwatches
In de loop der tijd is er wat verkocht maar hier staan ze tussen .
www.instagram.com/vintagerussianwatches
In de loop der tijd is er wat verkocht Sjaak maar hier staan ze tussen .
P.s me Instagram account geef ik ook op …
Bandje lijkt te smal?
Wel een leuk model, ik zou 'm op shark mesh gooien
Bandje heb ik net gekocht, klopt dat die aan één kant iets te smal is 21 mm ipv 22 mm.