Proost allemaal!
Op het weekend! Kunnen we eens rustig onze verzamelingen bekijken.
Dat zijn veel verzamelingen.
Zelf zou ik niet zo snel zo’n rigoureuze beslissing (durven) nemen. Gewoon de hobby even op een lager pitje zetten en laten sudderen.
Wie zegt dat je er 24/7 mee bezig moet zijn? Ik heb ook meerdere bezigheden, de ene keer krijgt de een, de andere keer de ander de aandacht.
Wat je nu verkoopt krijg je waarschijnlijk nooit meer voor die prijs terug.
Ja en er was een vraag over de rode kleuren.
Bij die van jou is er overal kleur verschil tussen de horizontale en verticale, zoals het hoort toch?
Of het zo hoort weet ik niet, heb mijn master in radio rooms nog niet afgerond
Er liggen wel 2 originele Sovjet versies tussen, dus het zal inderdaad wel.
Ja het hoort zo al kan de roze kleur ook anders gekozen worden. Zolang ze maar niet alle hetzelfde zijn. Ik heb zojuist m’n eerste radio room besteld, ben benieuwd…
Ze is ook wel eens blauwe kleur
Nice!
Nu nog de wandklok variant
Hem in zijn doosje laten liggen daar doe ik niet aan. Horloges zijn om te dragen.
Ik denk dat ik voor nu ff pas voor die scheepsklokken
Dat geld ook voor de mensen in de groep , bijna alles is voor scherpe prijzen gekocht zeker na de 1 juli regeling , winst maken binnen de groep is niet mijn doel .
Dat weet ik.
Ik bedoel dat mocht je spijt krijgen je veel dieper in de buidel moet tasten om zaken terug te kopen.
Heb ik ook hoor. Veel gehad en terug naar 4 plus nog 1 Precista prs10 die een keer weg moet. Wil nog wel een keer een 3133 for old times sake.
Andere oude hobby net zo. Een enorme verzameling met Asterixen Obelix in alle talen ooit uitgegeven. In 15 jaar tijd stapje voor stapje teruggebracht naar 235 albums en eigenlijk moeten er nog zo’n 35 af.
Voor de nieuwsgierigen onder ons:
www.asterix-obelix.nl
Voor de rest geen verzamelingen hoor (gelukkig maar)
Julian kan ze zo leveren.
Wauw wat een collectie
Die heb ik gelukkig niet allemaal gehad hoor. Deze site onderhouden we met z’n tweeën. Ooit begonnen in december 1995. Echt in de begintijd van het internet. Liefhebbers van over de hele wereld hebben deze gegevens aangeleverd. Nu is het alleen nog maar wat bijhouden.
Nee, dat is helaas niet zo. De meest zeldzame die ik heb is de Kapitanskie chronograaf uit de eerste productie-run, 2de kwartaal 1952, s/n 00145.
Op zich is de Kapitanskie niet zo zeldzaam, maar uit de eerste productie-run is het de tweede die ik ooit gezien heb. Nu is het ook zo dat ik lang niet hiernaar gekeken heb op eBay of zo.
Groeten, Tom.
Mooi uurwerk Tom! Column wheel monopusher in goed Russisch.