Zoals beloofd de briljante Vostok Pamphibia met gifgroene wijzerplaat. De sandwich-wijzerplaat gevuld met SuperLumiNova laat hem heerlijk gloeien.
Referentie is 170548-GSE1. Voorzien van een Vostok 2415 automaat zonder datum. Brushed 170 kast van 42mm met een gepolijste gladde bezel. Lugbreedte is 22mm. Echt Amphibia, dus waterproof tot 20 ATM. Op de originele brushed/gepolijste Vostok stalen band met vlindersluiting.
Daar heb ik toen zulke hulpstukken voor gemaakt. Mesjes in koperen stukjes buis. Goed in plastic zetten en voorzichtig aandraaien. Die van mij zat loeivast gekoekt en geen spleet voor een mesje. Als je een adres per pb stuurt wil ik ze je wel sturen.
Maar als je er wel een mesje net tussen krijgt, echt een eindje er in, zodat je kracht kunt zetten met wrikken, dan vraag ik mij af of de bankschroef je helpt? Zet hem eens een beetje in wd40 of andere kruip olie. Uurtje laten intrekken. En dan steeds wat dikker mesje misschien.
Heb gezien dat ze een nieuwe site hebben en er wel douane kosten zouden kunnen komen. Nog iemand opgevallen ?
Wou anders een bezel en Caseback bestellen.