Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Zoals beloofd de briljante Vostok Pamphibia met gifgroene wijzerplaat. De sandwich-wijzerplaat gevuld met SuperLumiNova laat hem heerlijk gloeien.

Referentie is 170548-GSE1. Voorzien van een Vostok 2415 automaat zonder datum. Brushed 170 kast van 42mm met een gepolijste gladde bezel. Lugbreedte is 22mm. Echt Amphibia, dus waterproof tot 20 ATM. Op de originele brushed/gepolijste Vostok stalen band met vlindersluiting.

17 likes

Daar heb ik toen zulke hulpstukken voor gemaakt. Mesjes in koperen stukjes buis. Goed in plastic zetten en voorzichtig aandraaien. Die van mij zat loeivast gekoekt en geen spleet voor een mesje. Als je een adres per pb stuurt wil ik ze je wel sturen.

Maar als je er wel een mesje net tussen krijgt, echt een eindje er in, zodat je kracht kunt zetten met wrikken, dan vraag ik mij af of de bankschroef je helpt? Zet hem eens een beetje in wd40 of andere kruip olie. Uurtje laten intrekken. En dan steeds wat dikker mesje misschien.

5 likes

Die is wel lekker Tony :heart_eyes:. Heb je die zo besteld ?

4 likes

Wat een super mooi horloge! De wijzerplaat is echt een blikvanger.

3 likes

Die is echt wel leuk!

2 likes

Mooie wijzerplaat ook Tony! En die wijzers passen er perfect bij. Inderdaad een echte blikvanger!

2 likes

Yep, bij VostokWatches24

Thx voor de complimenten @Koppie, @Omega_73, @CedricR en @fdpg1963

2 likes

Dank Omega_73,
Ga het morgen nogmaals proberen.
Fijn dat er volop wordt meegedacht in deze mooie hoek van het HF!

5 likes

Heb gezien dat ze een nieuwe site hebben en er wel douane kosten zouden kunnen komen. Nog iemand opgevallen ?
Wou anders een bezel en Caseback bestellen.

2 likes

Ik gebruik altijd zo’n ding:

Volgens mij oorspronkelijk om een batterij klep open te maken. Werkt prima. Ik plak wel ff schilderstape op de kast om krassen te voorkomen.

5 likes

Ja prima! Goede grip. En dat mes deel loopt iets van dun naar dik lijkt het.

Ik heb zo’n Zwitsers zakmes. Daar zit ook zoiets aan. Beetje bot en niet te dun. Als je een begin hebt kun je de bezel aardig omhoog krijgen.

3 likes

Deze gebruik ik ook altijd :+1:

4 likes

Die van jou is nog wat vlakker aan de voorkant. Iets gunstiger voor wrikken denk ik.

Die van Gerrit Jan zou ook nog wat vlakker gevijild kunnen worden, of zelfs iets hol. Proberen gewoon denk ik. :blush:

2 likes

Ik vermoed dat dat het beschermhoesje is dat er nog op zit :wink:

2 likes

Ha ha zie het nu ook :rofl:

Maar…Als het niet zo wil, kun je dat (vijlen) alsnog proberen. :wink:

2 likes

Besteld bij oom Alie. Even geduld betrachten.
Nogmaals dank voor alle tips! Jullie zijn geweldig!!!

4 likes

Goede actie! Ongeveer zo’n ding met dat rode handvat heb ik aan mijn horloge mes. Werkt prima bij bezels.

4 likes

Ik heb je een PB gestuurd. Die invoerrechten vallen wel mee.

1 like

Dat past dus echt niet bij een duiker als je het mij vraagt

2 likes

Ligt klaar voor morgen

12 likes