Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Mijn pakket legt bij de douane sinds 15:00 uur ,hoe lang gaat dit duren ?

9 likes

10 likes

Mijn pakketje uit de UK heeft laatst 1 1/2 week stilgelegen bij de douane. Vervolgens moest ik aanvullende informatie verstrekken vwb inhoud en factuur. Hier had ik dus al btw betaald en aangezien het om een bedrag van 85 euro ging, hoefde ik niks te betalen en werd het netjes thuis bezorgd.

Dus het kan zijn dat er ook nog om informatie gevraagd wordt als het niet duidelijk is wat er in het pakje zit Richard.

3 likes

Mogen het dus ook openen om te kijken wat er in zit of ik de waarheid verstrek

2 likes

Ja dan kan men doen als men het niet vertrouwd. Ik had een factuur erbij gestuurd en ze vonden het waarschijnlijk niet noodzakelijk om het open te maken. Ik denk dat het met kleine pakketjes wel mee zal vallen, zolang het er maar niet “verdacht” uitziet :wink:

2 likes

Eea word via Postnl geregeld. Zij vragen om extra info en doen dan vervolgens de aangifte bij de belastingdienst.

2 likes

Anno alvast bedankt ,en ook wel terecht ze mogen checken.

2 likes

Voor Esther Richard? Mooi!

3 likes

Ik hoor het wel als die binnenkomt Richard :+1:

3 likes

ik hoop dat ze er blij mee is afwachten ,even een leuke doosje zoeken waarschijnlijk een vostok doos met een mooi papier er om ,en niet vergeten eerst schoonmaken.

3 likes

Vast wel Richard. Die van mij geeft niks om horloges, ze heeft alleen zo’n fitbit horloge :wink:

3 likes

Denk ook dat ze er blij mee is. Mijn vrouw heeft er ook niet speciaal iets mee, maar cadeautje vind ze altijd leuk. Bosje bloemen er bij? :blush:

3 likes

Dat is toch zo’n horloge fitbit is waar je ook door spreken kan of ken ik haal deze worden door elkaar

2 likes

Iemand bekend met de Amphibia Scuba ?
Degelijk klokkie evt .

9 likes

Nee het is een horloge wat je hartslag en zo bijhoudt . Stappenteller calorieën enz
image

3 likes

een horloge als het leuk vind is veder niks mis mee ,ik hou meer van mechanisch horloges, en Esther koopt altijd een horloge bij Kruidvat .

2 likes

Bij meronom wel eens zien staan op site

3 likes

Zoals Richard het zegt.
Bij Meranom te koop. Dat is in ieder geval een betrouwbaar adres.
Zit een standaard Vostok automaat in. In principe heel betrouwbaar. Ik zag dat het een rvs kast is. Zit zeker een zwarte coating op. Lijkt me heel degelijk, maar ken ze verder niet.

3 likes

Ik zit kijken is dat bij vostok Europa ik kan het niet vinden

3 likes

Bij Amfibia. Scuba heet dat model.

3 likes