Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

3 likes

Ja het is geen goedkope. Maar zit ook een bewerkelijke kast om heen. Met interne bezel bediend door een extra kroon. Best wel mooi gemaakt. Maar geen horloge voor de modding liefhebbers.

4 likes

er zit wel een prijskaartje aan en ,modernisering dat wordt lastig .Dit horloge is om zo te laten

4 likes

samen met vrouw gaan we kijken, dwars door de middellandse zee ik ben de kapitein ,morgen fris waker worden en dan gaat deze
weer om de pols .

15 likes

Zag dit horloge op Russische site. Ik dacht dat is een in elkaar geflansde zogenaamd Russische horloge.
Nu twijfel ik. Volgens mij zit er een slava uurwerk in…!
Hij kostte geen :poop: dus puur uit nieuwsgierigheid.
Geen stempels geen typenummer. Chinese vlijt?

8 likes

Twee veertonnen - check.

4 likes

Mogguh heren ,
NA UNPACKING .


Order date : 3 augustus U.S.A
Al met al snel gegaan . Horloge ziet er top uit ! Zo goed als nieuw .
Mooie aanwinst . Ik heb er nu 2 t.w.t blauw en groen , nu op jacht naar de bruine uit de serie .

21 likes

Ze zijn mooi! Het is duidelijk te zien dat dit wat luxere Amphibia’s zijn.

3 likes

Mooi setje Bert,

Uit de USA maar via Duitsland bezorgd zie ik op pakket staan. Scheelt aardig wat kosten :+1:

3 likes

Ja , RVS , aparte bracelet en automaat , en verzorgt door Ebay dilivery , de kosten vielen mee
$ 23,00 .
image

5 likes

Netjes inderdaad!

3 likes

Ja kosten vielen mee , verkopers op Ebay hebben nu de keuze om het indirect via Ebay te versturen , bij vermissing vergoed Ebay de kosten en verkoper krijgt geen slechte review :+1:

3 likes


Even voorzien van een nieuw rubber bandje!

15 likes

Bert mooie horloges, zit er bij de linkse het folie nog op de band ?

2 likes

Nee , band speelt met licht , overigens band is in goede staat . Ik heb dit horloge vaak om , dus vette vingers enz , je kent het wel Richard beetje licht erop …
De groene uitvoering is zowel horloge als band als nieuw .

2 likes

ik ken het probleem Bert met foto’s , ik heb een goed fototoestel maar wordt nooit gebruikt altijd maar met dat telefoontje

2 likes

Super nice

7 likes

Gefeliciteerd Bert, inderdaad een geweldig mooi setje.
Die fraaie opgelegde indies, zitten die nou op de wijzerplaat? Of zit er nog een ring tussen de wijzerplaat en de kast.

3 likes

Ja Dirk , de indices zijn zwevend , ze zitten op een ring waardoor ze geen contact met de dial hebben


Foto ervan maken is lastig …even klikken op foto dan zie je het .

17 likes

Dank je Bill :+1:

1 like