Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Heren bedankt voor de reacties :+1: en likes .

3 likes

Ziet er goed uit!

2 likes

Bij deze Slava het stalen harentrekkende rammelbandje vervangen door een leren bandje dat ik nog had liggen. Ziet er best ok uit, dacht ik zo.

17 likes

Zeker weten Hans ! Mooi :ok_hand:

3 likes

Mooi horloge! Keurig afgewerkt. Bezel past perfect bij de kast en wijzerplaat. Zat er standaard al zo’n fraaie bezel op?

3 likes

dat is echt mooi op ring geplaatst

2 likes

Dit staat goed gelijk zo laten

4 likes

Helemaal standaard. :slight_smile:

4 likes

Authentic Military Vostok Amphibian watch Series1 Operation Desert Shield 420597 | eBay Deze is ook aan de prijs

4 likes

Wel een gaaf model nog, maar inderdaad duur zeg :scream:

3 likes

Ik zat even te zoeken op desert shield , heb sinds vanmiddag een desert shield bijbel uit 1991.

4 likes

Inderdaad, ik zie het. Hele fraaie extra toevoeging. Dat maakt het wel af. Gaaf.

3 likes

Voor de liefhebbers. :grin:

3 likes

daar moet ik even voor gaan zitten site opgeslagen, iets voor zondag maar heeft wel mijn interesse

3 likes

Daar wordt precies uitgelegd wat de verschillen zijn Richard. Die eerste serie van 10.000 stuks zijn het meest bijzonder. Die zijn echt besteld vanuit de usa om aan militairen te geven. De volgende series zijn bijgemaakt vanwege het succes en omdat er eerst nog materiaal over was. Later zijn ze ook helemaal bijgemaakt. Die prijzen vliegen nu wel de pan uit. Paar jaar geleden ca 500 tot 700 euro voor een serie 1. :grin: :us:

Plaatje bij het praatje. :sunglasses:
(Serie 2 of 3)

8 likes

ik ga het zondag op mijn gemak door lezen ,het horloge met de wijzerplaat met de B is al zo bie zo na de oorlog.

2 likes

Mannen, we worden oud. Deze Boctok vrijdag is gelijkertijd een historische dag. Vandaar vandaag een strijdige Boctok. Vandaag, 30 jaar geleden de mislukte couppoging op de verlichte Sovjet-Unie. Gorbatsjov (is toch een beetje mijn held) wordt op zijn vakantieverblijf op de Krim vastgehouden terwijl in Moskou de militairen met tanks het centrum intrekken. Voor de communistische hardliners gingen de Glasnost ideeën veel te ver en wilde met deze coup deze weg blokkeren. Ironisch genoeg was deze situatie door de liberalen aangegrepen om in dit machtsvacuüm de gehele Sovjet-Unie om zeep te helpen.

afbeelding

12 likes


Mogguh heren Vostok vrijdag :slightly_smiling_face:
Gisteren opgewonden , vanochtend keurig juiste tijd , nu uit laten lopen en GR check .
Nu al tevreden , goeie aankoop .
Gisteren nog op Ebay gekeken , het gros is Russische federatie en Ukraine , die weten wat geld vragen is . Word lastig om nog voor een leuke prijs wat te kopen met de regeling wat betreft Vat en inklaring kosten …binnen de EU weinig aanbod . Zelfde geld voor Etsy .

10 likes

Tsja nu zijn er ook weer volop historische gebeurtenissen gaande. Nog maar even voortborduren op dit Russisch Amerikaans horloge.
Fijne Vostok Vrijdag iedereen!

12 likes

Blauwe Rus op deze Vostok Friday :large_blue_circle:.

Geniet ervan heren!

17 likes