Goedemorgen heren
Scuba vandaag maar eens om👍
Gisteren 2 mooie Vostoks misgelopen op Ebay omdat ik ze niet gekocht kreeg zonder “direct afrekenen”. Duitse verkoper had er per stuk 20,- aan verzendkosten op staan( horloges van 49,-), Ebay paste geen combi toe bij gezamenlijk afrekenen en verkoper reageerde niet direct op berichten helaas.
Fijne Vostok-vrijdag! Voor mij met de Amphibia 710405 met een bezel van vostok-watches24.com.
Zeer geslaagd!
Thnxs!
Ook wel eens gedoe mee gehad.
Deze leuke scuba, mijn nieuwste, loopt toch niet helemaal lekker. Stond In een week dragen, 2x smorgens stil. Eerst weer paar slagen bij winden. En loopt ook behoorlijk voor. Deze was al eens retour geweest omdat de datum niet wisselde. Ben wel wat teleurgesteld in de aflevering van nieuwe vostoks. Zal Vouwfietser eens vriendelijk vragen.
Balen, slecht voor de reputatie van Boctok. Ben wel uiterst nieuwsgierig wat vouwfietser gaat vinden. Wil je (of vouwfietser) ons op de hoogte willen houden? Uiterst leerzaam.
Ik kijk regelmatig naar de livestreams van Kalle Slaap op YouTube. Chronoglide heet zijn kanaal. Ben er bijna verslaafd aan. Wat er nog aan ontbreekt is dat Kalle geen Russische kalibers voorbij laat komen. Misschien een nieuwe uitdaging voor @vouwfietser ?
Mijn initiële enthousiasme om ooit eens een Vostok automaat te kopen is flink bekoeld. Ik hou het voorlopig maar even bij de bestaande verzameling, die voor 100% uit Komandirskies bestaat.
Excuus #2: ik heb toch al teveel horloges…
Ja snap ik, of anders een Vostok met ervaring over nemen.
Doe ik. Moet hem nog vragen hoor.
Ik kan even niet makkelijk bij m’n Wostoks komen, ben aan het klussen thuis,.
Dus als alternatief vandaag een Shturmanskie om de pols gehad.
Prettig weekend iedereen!
Groetjes, Tom.
"Olympische "
Bill dit is een hele leuke!
Zag dat iemand hem ook in blauw had