Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

nu dat je zegt zou het kunnen ,

1 like

Ja verbaas mij ook regelmatig. Maar af en toe een pareltje van Russische kitsch of grafische hoogstandjes. Vind het altijd weer een verassing. :+1::blush:

2 likes

Wordt altijd weer blij als ik hem zie. Ze moesten eens weten wat een werk een aandacht er voor nodig was om dit kunstwerkje van organische processen te creëren. :ok_hand:t3::grin:

1 like

Vanaf deze vraag 25 horloges naar boven gescrold. 10 horloges zonder datum 15 met. Dus ehhh tja

3 likes

Haha, dat heb ik ook altijd als ik in de doos kijk. Toch krijgt ie niet heel veel draagtijd meer maar vandaag had ik er zin in.

Precies. Niet zo eenvoudig als de meeste denken. Best een gok ook om de kast en bezel roodgloeiend te stoken :fire:

7 likes

@BroederBill das familie van mijn vostok!

Andere kast en hele andere kleur.
Ook een automaat?

11 likes

Die van Bill heeft 26 stenen, die van jouw 32. Ik ken die Slava’s niet maar dan vermoed ik dat die blauwe een handwinder is.

1 like

AUTOMATIC WINDING АВТОПОДЗАВОД. Staat er bij beiden op.

4 likes

Goed gezien Mark!

1 like

Nope ook een automaat kwam ik gister achter. De kroon zit zo diep dat opwinden een pijnlijke handeling is. De horloge is best scherp

3 likes

Eigenlijk teer ik nu op oude adressen die mij altijd een bericht sturen voordat horloges online gaan . Ik neem vaak gebak mee en drink een bakkie en dan mag ik vaak de meest gekke horloges zien. Horloges gezien met hakenkruis en inscripties voor een Duitse SS officier.
Zak Horloge gezien met kogelgat die iemands leven heeft gered.
Iemands eerste horloge(jehaka, HK) die opa op de kermis van Tilburg met de grijper uit de automaat haalde.
Ik koop stukjes herinneringen van mensen en dat is de bonus daarnaast gunnen mensen je ook wat origineels als je daadwerkelijk ECHT even naar ze luistert en de tijd neemt. Ik heb idd een voorliefde voor kleuren en soms gekke vormen. Ik vind vele horloges zo veel op elkaar lijken. Ik koop kinderlijk naïef en heb daardoor ook vaak spul wat achteraf meuk is, no biggie als je 15 euro hebt betaald…

6 likes

Wouw Bill, wat verwoord je dat weer mooi. Respect, sociaal bewogen mens met een horloge verzamel hobby als kers op de taart. Ben het met eens, denk dat we wel eens onderschatten hoeveel mensen er zijn in een persoonlijk isolement leven en grote behoefte hebben aan een beetje oprechte geestelijke ondersteuning. Gewoon iemand die naar ze luistert. Ik vrees dat dit, in onze steeds maar groter wordende individualistische maatschappij, alleen maar toeneemt.

7 likes

Ah russisch lezen helpt! :rofl:

1 like

:slight_smile:

4 likes

Nog maar een oude bekende die iedereen denk wel heeft…

12 likes

Karakter, ik vind het echt fantastisch dat je die amfibia zo draagt, gaat hem goed af!

3 likes

14 likes

16 likes

16 likes

Mesh staat goed. Meranom?

2 likes