Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Yep…

7 likes

Haha thanks!

2 likes

Mijn nieuwe Scuba stelt niet teleur :smiley: :+1:

Fijne zondag allemaal :tropical_drink:

17 likes

Hij mag gezien worden Ben.
Ik heb sinds kort zijn witte tweelingbroer en ben zeer content mee. Proficiat. :+1:

15 likes

Ik zie nog regelmatig Russische/cyrillische taal vragen

http://www.netgrafik.ch/cyrillic.htm

Voor die paar mensen…

4 likes

Wel handig ik vergeet het ook weer snel altijd weer spieken op een lijstje, ik kan beter rekenen

1 like

Thanks, die witte is ook mooi :star_struck: :+1:

2 likes

Heel mooie detail de zwarte datumschijf met de witte plaat :+1:

1 like

Ja vind ik ook goede contrast met oranje sec wijzer. :+1:

2 likes

Gaaf ding! Al blijven er sommigen die menen dat een duiker op leer niet hoort…

3 likes

Zowel de zwarte alsmede de witte Scuba’s blijven gewoon super stoere dingen. Goed gelukt.

4 likes

Slava? Waar gaat dit horloge over. Victoria? Engelse dagen van de week… Sovjet-Unie binnenwerk.

Amerikaanse kleuren. Help mij?

10 likes

Amerikaanse civil war? Abraham Lincoln. De Engelse relaties daarbij Queen Victoria? Is maar een gedachte.

1 like

Mogguh heren ,
Vandaag nog deze schitterende Shturmanskie om de pols :slightly_smiling_face:
Fijne dag heren .
p.s. datum stel ik nooit bij … :slightly_smiling_face:

12 likes

Maar met slava uurwerk…gek. had timex een slechte week?
Overwinning Golfoorlog. Is toch Vostok ander model!

4 likes

Yes heb ik weleens gehoord :joy: :+1:
en zwarte katten brengen ongeluk (nee hoor mooie beesten zolang ze niet van mij zijn)
en een kat van links brengt ongeluk (alleen als je harder dan 180 rijd en gaat uitwijken)
er in 2021 nog steeds mensen die menen dat de aarde plat is :exploding_head: (no comment)

Maar emmm ja ik zou niet met leer gaan zwemmen idd alleen de originele rubber band die erop zat is niet te doen.
Wel lekker soepel en zit heel comfortabel maar veel te zwak voor het gewicht van het horloge ik moet op zoek naar een dikke vervanger (iemand suggesties??)
Heb een aantal andere rubber banden geprobeerd en een tropic maar uiteindelijk vond ik het leren bandje dan toch het tofste na de originele. Groetjes

5 likes

Ik oordeel zeker niet hoor :grinning: qua looks staat die donkere lederen band heel fraai. Gewoon lekker dragen!

Ik heb op mijn Amphibia een lederen band van Zuludiver die lekker dik is en fijn draagt, maar welk model het exact is kan ik je helaas niet zeggen (kwam bij het horloge):

Verder heb ik nog deze van Barton Watchbands incomming voor diezelfde Amphibia, maar nog niet binnen: Smoke Grey Elite Silicone - Barton Watchbands

7 likes

Beetje aan het strandjutten geweest tijdens het kite buggien in Frankrijk. Toch weer wat zooi van het strand gehaald. Het zijn nog leuke dingen ook. Van het net maak ik een bagagenet voor onze kano en de boei kun je als item ophangen in de terrasoverkapping voor een strandbeleving😁
Ook nog een mooi kunstof bak van 60 bij 40 van het strand gehaald waar de gevangen vis in wordt opgeslagen. In nieuwstaat. Niet van de vrachtwagen, maar van de boot gevallen😁

11 likes

Je bent niet de enige die de datum op Vostoks laat voor wat ie is…

1 like

@RickyG6
Bij WatchGecko heb ik laatst een hele trits goede bandjes gekocht. Ze hebben de nodige nu ook in de actie/promo/solden.

Hier de link:
https://www.watchgecko.com/watch-straps?custom_strap_material=618&product_list_order=priceAsc

Twee banden die prima op de Vostok’s kunnen.

18mm en 20mm

22 mm

6 likes