Ja, met een slagwerk er in is natuurlijk ook anders, das een extra complicatie.
idd je ken het beter in zijn vrij zetten ,ook ontspannen voor je been .(wij noemden dat altijd pedaal ridders.
Heren ,
Ik heb pas geleden een Amphibia gekocht op Ebay . Het horloge werd omschreven als zijnde ,moet service hebben . Horloge was bij aanschaf in mint condition het liep alleen niet . Als omschrijving van verkoper .
Het horloge liep … maar na een minuut of 5 stopte het . Het uurwerk is automaat en ongeveer van begin 90s . Ik heb de reactie gelezen van @Bottero en dacht stel je voor het horloge is altijd de juiste richting opgedraaid en is daardoor op slot gaan zitten ( weet even geen andere woorden ) Ik dacht weet je wat ik draai de kroon tegen de juiste richting in , met de gedachte misschien komt het uurwerk van z,n slot af . Ik heb het uurwerk pak weg 23 uur terug gedraaid zonder datum wissel en opgewonden . We zijn nu een uur verder en het uurwerk loopt nog steeds , keurig op tijd … Zou grappig zijn als het uurwerk morgen bij het wakker worden nog loopt .
Word vervolgt …
Mogguh Heren ,
Vanacht het horloge om gelaten en toen ik wakker werd zag ik vaag door de lume dat het horloge op de juiste tijd stond … licht aangedaan en verdomd het horloge liep nog en stond gelijk met teletekst . @Bottero jouw reactie heeft me aan het denken gezet en door het horloge tegen de richting in te draaien loopt het weer ! Het was stomweg te ver opgewonden door de vorige eigenaar
Ik had dit horloge voor een aangepast prijsje , bij aankoop had ik een service erbij gerekend en kwam op een bedrag uit die nog onder de prijs van vergelijkbare КГБ horloges uit kwam .
Nee dit horloge krijgt geen service het loopt keurig op tijd !
Vandaag is het 62 jaar geleden dat ik ter wereld kwam , me dag is wel heel goed begonnen . @Bottero bij de eerst volgende meeting heb je van mij een biertje tegoed !
Heren een fijne dag ! Mijn dag kan niet meer stuk …
Mogguh Heren ,
Vanacht het horloge om gelaten en toen ik wakker werd zag ik vaag door de lume dat het horloge op de juiste tijd stond … licht aangedaan en verdomd het horloge liep nog en stond gelijk met teletekst . @Bottero jouw reactie heeft me aan het denken gezet en door het horloge tegen de richting in te draaien loopt het weer ! Het was stomweg te ver opgewonden door de vorige eigenaar
Ik had dit horloge voor een aangepast prijsje , bij aankoop had ik een service erbij gerekend en kwam op een bedrag uit die nog onder de prijs van vergelijkbare КГБ horloges uit kwam .
Nee dit horloge krijgt geen service het loopt keurig op tijd !
Vandaag is het 62 jaar geleden dat ik ter wereld kwam , me dag is wel heel goed begonnen . @Bottero bij de eerst volgende meeting heb je van mij een biertje tegoed !
Heren een fijne dag ! Mijn dag kan niet meer stuk !
Moest ook niks van rubber hebben Bert, maar sinds ik een paar tropic rubberbandjes heb, ben ik om hoor. Deze dragen gewoon fijn en je hoeft echt niet de duurste te kopen.
Dat zier er goed uit ! Waar heb je dit bandje gekocht als ik vragen mag ?
Deze heb ik hier op Etsy aangeschaft en die andere hier op het forum. Heb er nu een stuk of 5 op tropic.
Gave Phoibos ook !
Jammer geen 18 mm
Ja niet verkeerd toch? Heb ik hier laatst gekocht voor 100 euro en hij ziet er puntgaaf uit. Is de Wave master.
Zeker gaaf. Dat is je 2e Phoibos dan? Want op het Phoibos Only Topic zag ik je eerder al een andere posten!
Het is vrij soepel rubber en je zou haast een 20 mm tussen 18mm lugs krijgen
Ja dat klopt. Was onder de indruk van de kwaliteit van het merk. Heb inderdaad nog een Phoibos Eagle Ray Compressor. Ook een mooie een.
Zo heren,
Ga even uit de lucht (in de lucht) over een paar uren zit ik lekker in de zon in Valencia. Genieten van onze vakantie. Ben vanavond wel weer in de lucht. Of niet
Van harte gefeliciteerd Bert!!!
Van harte gefeliciteerd Bert! Maak er een zonnige mooie dag van!
62 kaarsjes
Veel plezier en goed reis Anno! Het is perfect vlieg weer, geen zorgen.