Die is wel gaaf zeg! Netjes

Die is wel gaaf zeg! Netjes
Al aangekomen? Fijne vakantie Anno.
Het is geweldig dat je het gefixt op deze manier.
Misschien eens een topic aan wijden zodat we duidelijk krijgen hoe en wanneer je automaten en handwinder moet instellen (voorwaarts/achterwaarts). Bijvoorbeeld @vouwfietser die wat tips kan geven.
Ja Tony ik heb het horloge nog om en loopt nog , keurig op tijd …
Als @Bottero niks had geschreven over dat terug draaien dan had het horloge nog in me box gezeten wachtend op reparatie . Goed kosten had ik gecalculeerd maar die centjes blijven nu in me zak + horloge koste heul weinig .
Hier weet ik weinig van …
fijne vakantie
Dank heren,
Lekker na zomeren hier. Momenteel 28 graden dus dat is wel lekker
Morgen maar eens de oude stad bezichtigen. Is veel te zien hier
Leuk Anno! Kijk even naar naar vintage horloge winkels, als je daar toch loopt.
Misschien wel leuk even?
Geniet er van Anno!!!
Ik moet nog 2 maanden wachten en dan kan ik ook eindelijk op vakantie. Ik hoop dat het tegen die tijd mogelijk is om naar Thailand te gaan.
Mooi, hoe een terloopse opmerking bij iemand anders het juiste tandwieltje aan het draaien zet! Hopelijk is het inderdaad ook meer dan een korte opleving van de Rus, dan is het een extra leuk cadeautje geworden!
van elkaar leren we wel.
het zal toch wel ,ik moet ook nog op vakantie eind okt wel in Nederland, morgen eerst een dag Hoorn
Hij loopt nog steeds en op tijd …
Lekker bijkomen Anno , fijne vakantie !
Bert was je horloge te ver opgewonden ?
Ja zat vast Richard , te ver opgewonden door vorige eigenaar , ik had het gekocht voor een prikkie omdat het niet goed liep , maar heb het horloge terug gedraaid en loopt nu als het moet ,correcte tijd en loopt gewoon . Dankzij de hint van @Bottero
zo iets had ik begrepen van daar nog een keer de vraag. kon de tekst niet meer zou gouw terug vinden, Bert vandaar de vraag
Raketa van @vouwfietser overgenomen. Vanavond is hij binnengekomen. Oh, oh wat is het een schattig horloge. Met 34mm de kleinste die ik heb.
Hieronder op mesh en op leer
Mooi Horloge ! Veel draagplezier Tony