Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Die is wel gaaf zeg! Netjes

3 likes

Al aangekomen? Fijne vakantie Anno.

4 likes

Het is geweldig dat je het gefixt op deze manier.

Misschien eens een topic aan wijden zodat we duidelijk krijgen hoe en wanneer je automaten en handwinder moet instellen (voorwaarts/achterwaarts). Bijvoorbeeld @vouwfietser die wat tips kan geven.

3 likes

Ja Tony ik heb het horloge nog om en loopt nog , keurig op tijd …
Als @Bottero niks had geschreven over dat terug draaien dan had het horloge nog in me box gezeten wachtend op reparatie . Goed kosten had ik gecalculeerd maar die centjes blijven nu in me zak + horloge koste heul weinig . :laughing:

5 likes

Hier weet ik weinig van …

3 likes

Dank heren,
Lekker na zomeren hier. Momenteel 28 graden dus dat is wel lekker :sunglasses:
Morgen maar eens de oude stad bezichtigen. Is veel te zien hier :+1:

5 likes

Leuk Anno! Kijk even naar naar vintage horloge winkels, als je daar toch loopt. :blush:

Misschien wel leuk even? :wink:

4 likes

Geniet er van Anno!!!

Ik moet nog 2 maanden wachten en dan kan ik ook eindelijk op vakantie. Ik hoop dat het tegen die tijd mogelijk is om naar Thailand te gaan.

5 likes

Mooi, hoe een terloopse opmerking bij iemand anders het juiste tandwieltje aan het draaien zet! :ok_hand: Hopelijk is het inderdaad ook meer dan een korte opleving van de Rus, dan is het een extra leuk cadeautje geworden!

4 likes

van elkaar leren we wel.

1 like

het zal toch wel ,ik moet ook nog op vakantie eind okt wel in Nederland, morgen eerst een dag Hoorn

2 likes

Hij loopt nog steeds en op tijd … :+1: :ok_hand:

4 likes

Lekker bijkomen Anno , fijne vakantie ! :+1:

2 likes

Bert was je horloge te ver opgewonden ?

3 likes

Ja zat vast Richard , te ver opgewonden door vorige eigenaar , ik had het gekocht voor een prikkie omdat het niet goed liep , maar heb het horloge terug gedraaid en loopt nu als het moet ,correcte tijd en loopt gewoon . Dankzij de hint van @Bottero :ok_hand:

3 likes

zo iets had ik begrepen van daar nog een keer de vraag. kon de tekst niet meer zou gouw terug vinden, Bert vandaar de vraag

2 likes

Raketa van @vouwfietser overgenomen. Vanavond is hij binnengekomen. Oh, oh wat is het een schattig horloge. Met 34mm de kleinste die ik heb.

Hieronder op mesh en op leer

13 likes

Mooi Horloge ! Veel draagplezier Tony :ok_hand:

2 likes

13 likes

N A Vostok box + papers .

16 likes