Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Evzn cross posten, want deze kan ik jullie niet laten natuurlijk! Vandaag de zwarte Poljot Sturmanskie uit de jaren 80 USSR

Speelt ook leuk met het licht vind ik

15 likes

13 likes

Vostok vandaag .

12 likes

:fist: :sunglasses:

10 likes

Bert is de onderkant nou een goud gele kleur ,of vergis me en de rode drie hoek boven op die is rood op je horloge ,de mijn heeft een grijze kleur zijn er twee versies of de mijn heeft te veel zon gehad.

1 like

Dat groene bandje staat hem goed Bert. Origineel of aan het strappen?

1 like

Is dat er een uit de NOS voorraad Poljot’s die ook op poljot24.de staat?

3 likes

Dat is NOS Tony. Geen zorgen.

Julian Kampmann heeft prima horloges, met service. Ik heb er heel wat van hem betrokken. :grin:

3 likes

Dit is de Civilian ( burger ) versie Richard , ik denk dat jij de militaire versie heb , ben niet zeker .
De driehoek is i.d.d. rood zoals bij jou sniper …
De kleuren lopen van zwart niet in het licht naar goud / groen in het licht het grijs blijft grijs .

Het plaatje staat in dit boek :point_up:

Hetgeen wat nu zwart is kleurt van zwart naar groen en dan naar goud :ok_hand:

7 likes

Via het forum gekocht uit het licht blauw Nieuwste topics in Horlogemarkt (banden, onderdelen, etc) - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

2 likes

Hij is echt heel communistisch gaaf!

3 likes

Kijk, daarom vind ik die foto’s ook zo leuk. Je doet ideetjes op :wink:

3 likes

Bert ik bezit deze

sniper ben ik ook erg blij mee en rood ziet men zelden.

8 likes

Ik heb 3 boeken , je vind er veel plaatje van Russische horloges vaak met de naam , achtergrond en bouwjaar / periode .

6 likes

ik heb ooit boek gehad waar het is gebleven raadsel

1 like

Volgens mijn zijn die 119 modellen ook militaire horloges ,omdat het staats keur merk CCCP in het deksel staat.

1 like

Ik denk het ook , m.s.s. weet Mark het , @sq100
image
Jou horloge , anders weet Mark niet wat de vraag is … :slightly_smiling_face:

3 likes

Russische horloges op Chrono24 ook een leuke site maar niet goedkoop ook veel binnen de EU, maar de meesten kennen de site denk wel.

2 likes

Volgens mij staat het keurmerk los van het al dan niet mogelijk militair zijn.

Om voorzichtig een uitspraak te doen; Ik denk niet militair, naar mijn idee zijn de modellen die militair uitgegeven zijn alom bekend en bestaat daarnaast nog de ЗАКАЗ МО СССР aanduiding als ze uit een militaire shop komen.

6 likes

Mark verhaal duidelijk , het merk is zelfs verbonden aan maatvoering, (eigenlijk zo iets als het CE keurmerk.)

1 like