Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

15 likes

Misshien even een foto van de achterkant / zijkant maken …
Ik denk een variant op AMPHIBIA want kop van de kroon is plat :thinking: al zijn die wel dikker normaal …
En deze wijzers zijn anders en ook de kast/lugs .

1 like

10 likes

Het is een simpele Vostok die niet in de komandirskie of amphibian lijn thuishoort.

11 likes

Heeft wel wat vergankelijkst die gekrakeleerde wijzerplaat. Heel mooi, niets aan doen. Zo’n no nonsens Boctok heeft wel wat.

4 likes

Omdat ik haar zo lief heb mag ze vandaag om de pols. Fijne Boctok vrijdag en фантастические выходные.

13 likes

Als je morgen om 00.00 klaar zit, kun jij dat mooi introduceren.
Eeuwige roem en grote dankbaarheid van alle Slava- adepten hier zal je deel zijn :wink:

2 likes

Kleine bummer. Mijn enige Slava ligt bij de horlogemaker. Iemand anders moet deze glorieuze taak op zich nemen.

3 likes

Восток Пятница!

16 likes

Dienstmededeling tussendoor:

Mocht je je afvragen waarom je geen like van mij krijgt. Ik heb als beginner een beperkt aantal likes beschikbaar. Loop continu tegen maximum aan. Heb al een reward gekregen dat ik vijf dagen achter elkaar het maximum heb gegeven.

Likes probeert ik nog recht te trekken. Vandaar dat je weleens dagen later een like krijgt.

8 likes

Ik vraag me af of het echt craquelé is of dat de print er gewoon zo opgedrukt is :thinking:

3 likes

Hee ja, dat is 'm. Met een betere dial weliswaar :wink:

2 likes

Oeh, die middelste is mooi zeg. (Die bovenste twee in combinatie met die wijzers ook trouwens).

2 likes

Verderop is al geconstateerd dat het een serieloze simpele Vostok is :grinning_face_with_smiling_eyes: Maar omdat ik de foto’s toch al had gemaakt:

Edit: en zo lekker scherp ook die foto’s :roll_eyes:

10 likes

Hé gelukkig. Ik maakte me al zorgen. :wink:

3 likes

Geen idee welke beperkingen er gelden per ‘trust level’. Overigens tel ik - en velen met mij vermoed ik - geen ‘likes’, laat staan wie ze wel of niet geeft.

5 likes

De Chronodirskie voor Vostok Vrijdag.

17 likes

Haha Hans. Als het mij om de likes ging poste ik ook alleen maar een Rolex.

4 likes

Wostok Friday! Beetje druk vandaag, wel Wostok om de pols, maar geen nieuwe foto…

Prettig weekend iedereen!

Groetjes, Tom.

11 likes

Is je vergeven Tom! Doe ik ook wel eens. :wink: Goed weekend!

3 likes