Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Dank je. Die subtiele golfjes zal ik morgen overdag eens goed vastleggen. De kleur en de details zijn grappig gedaan hoor.

2 likes

ik stel nooit automatic in ,ik hou de tijd in de gaten wanner een veiling met tijd afloopt .

2 likes

Dat doe ik nu ook …zelfde tactiek :slightly_smiling_face:

2 likes

Je bedoeld, iemand die op het laatste moment jou bod overbied denk ik? Dus het dan net winnen. Dat doe je door automatisch bieden in te stellen.

Maar als iemand wint die meer voor een horloge over heeft dan ik, wens ik hem of haar er veel geluk mee. :wink:

2 likes

Ook handmatig , de automatisch bieders moeten nu het limiet verhogen , maar dan geloof ik het wel …wil wel een koopje , versturen is 15 euro wat erbij komt dus wacht nog even af …

1 like

Automatisch bieden is niet de limiet zichtbaar , handmatig wel of zoiets …

Ik zit niet zo veel op eBay voorbeeld ik bied 50 euro op een horloge looptijd van bieden een week ,dan hou ik de tijd in de gaten ,en de laatste minuut gaan ik even kijken waarschijnlijk iets bij er zijn spookbieders

1 like

Is het alweer zo laat! :astonished: Ik duik maar weer eens onder. Moet morgen fit zijn. Tot Vostok Vrijdag! :grin: :wave:

6 likes

ken ik niet zien ,uit vergroot wordt te wazig

1 like

Postnl vraagt niets, je hebt maar te betalen anders krijg je je spullen niet :wink:

1 like

Geen Rus bij, dus maar een oude foto.
Het is tenslotte toch Vostok vrijdag.

12 likes

Heppie birsdee!:grin:

2 likes

Weer eens wat anders…

13 likes

We kunnen naast Vostok-Friday misschien ook een Slava-Sarurday introduceren?

1 like

Geniet van de mooie Vostok-vrijdag vandaag!

14 likes

Fijne Vostok Vrijdag! Nog een laatste rondje langs de zee. Eergisteren. :sunglasses:

14 likes

De bijna weekend Amfibia Boctok.

12 likes

Nou vooruit dan mag die van mij ook een keer shinen, goedmakertje voor het gebrek aan draagtijd.

13 likes

Iemand enig idee welk model dit is en of daar andere dials voor te vinden zijn?

10 likes

Vostok vrijdag . :slightly_smiling_face:
Fijne dag heren :+1:

15 likes