Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Was bij mij ook met het pakketje wat gisteren is afgeleverd. Vanaf 12 augustus bij douane. Vervolgens een paar data in de PostNL app die uiteindelijk werden verschoven en in een keer is het pakket afgeleverd. Volgens mij was dat niet eens zichtbaar in de tracking. Nu achteraf klopt het allemaal weer wel.

Volgens mij is de real time scanning niet heel erg real time.

3 likes

Vorige week zo’n 6 euro aan inklaringskosten betaald voor wat onderdelen uit UK, maar het blijft verder akelig stil. Vooralsnog geen bezorgdatum bekend. Loopt nog niet helemaal soepel.

3 likes

Ik heb contact op genomen ze moeten in houd nog checken

2 likes

Ik heb wel meegemaakt dat het RU… track en tracé nummer niet bekend was bij postnl international. Daarna, een weekje later, kwam er bericht van een inkomend pakje met een Nederlands track en tracé nummer. Hadden ze hem om genummerd. Drie keer wel gehad.

1 like

Ok nog niet hopeloos. Het is er dus. Duurt wel idioot lang.

2 likes

Het duurt lang eens, wordt wel eens bang het is toch 90 euro

2 likes

Voor de douane is het toch peanuts zou je denken. Hoeven ze toch niet zo’n zaak van te maken? Achterstand door grote goederen stromen, en te weinig personeel?

2 likes

Ik weet het niet jan, hoe ze daar werken dit antwoord had ik en daar moest ik het mee doen , en dan kan wel boos worden maar daar schiet niks mee op ,je vangt meer vliegen met honing dan azijn

2 likes

:grin::+1:

2 likes

het is zo vreemd ,ik heb het horloge voor mijn vrouw gekocht totaal

geen kosten na 01-07-21 aangekocht .
ze er erg blij mee ze krijgt het goed om gister aan haar cadeau geven.

7 likes

Ik zit nu wat op een horloge te bieden , beetje tijdverdrijf . Tot nu toe hoogste bieder :grimacing:

1 like

Nummer drie vandaag ontvangen van Vostok watches24

De VOSTOK AMPHIBIA NEPTUN met blauwe dial (inclusief Omega Seamaster golfjes) en een pepsi dial. Alle moderne kapitalistische trends in 1 model.

Polished kast (geef mij maar brushed), ø40mm. . 2416 automaat, referentie 960759.

Van de bracelet heb ik geen schakels hoeven te halen. Kleinste stand in sluiting (3 gaatjes). Mijn pols is 20 cm. Voor grotere polsen is deze bracelet te kort.

Picas:

12 likes

op eBay ,de laatste seconde de enter in drukken

2 likes

Of je stelt automatisch bieden in. Maar wel op een maximum dat je wilt betalen er voor.

2 likes

AMPHIBIA NEPTUN
Leuke horloges ! Vind de caseback als die van jou horloge mooier als glass bottom …

1 like

Hele mooie Tony! Prachtige diepblauwe dial!

3 likes

Het is oppassen voor snipers , mensen die laatste seconden je bod verhogen :wink:

2 likes

Bestaat dat Bert?

1 like

Als het binnen de tijd is dacht ik van wel , eerste keer voor mij …

1 like

Die drietand heb je niet in het glas. Ben ook een beetje de glass backs beu.

1 like