Was bij mij ook met het pakketje wat gisteren is afgeleverd. Vanaf 12 augustus bij douane. Vervolgens een paar data in de PostNL app die uiteindelijk werden verschoven en in een keer is het pakket afgeleverd. Volgens mij was dat niet eens zichtbaar in de tracking. Nu achteraf klopt het allemaal weer wel.
Volgens mij is de real time scanning niet heel erg real time.
Vorige week zo’n 6 euro aan inklaringskosten betaald voor wat onderdelen uit UK, maar het blijft verder akelig stil. Vooralsnog geen bezorgdatum bekend. Loopt nog niet helemaal soepel.
Ik heb wel meegemaakt dat het RU… track en tracé nummer niet bekend was bij postnl international. Daarna, een weekje later, kwam er bericht van een inkomend pakje met een Nederlands track en tracé nummer. Hadden ze hem om genummerd. Drie keer wel gehad.
Voor de douane is het toch peanuts zou je denken. Hoeven ze toch niet zo’n zaak van te maken? Achterstand door grote goederen stromen, en te weinig personeel?
Ik weet het niet jan, hoe ze daar werken dit antwoord had ik en daar moest ik het mee doen , en dan kan wel boos worden maar daar schiet niks mee op ,je vangt meer vliegen met honing dan azijn
Van de bracelet heb ik geen schakels hoeven te halen. Kleinste stand in sluiting (3 gaatjes). Mijn pols is 20 cm. Voor grotere polsen is deze bracelet te kort.