Ja dat is 2 keer zo lang dan wat vaak voorkomt. Maar ze zijn binnen.
Vraag mij bij dit beeld af, zou hij nu ook Russisch dragen?
Kan het niet goed zien, misschien herkend iemand het.
Kan hem natuurlijk ook even bellen, maar komt nu even niet uit.
Volgens mij een Blancpain.
Collectie van Putin bestaat verder uit o.a. Patek Philip. Ik denk weinig Vostok. Hiero meer:
Geinig artikel, zijn smaak is beduidend anders dan de onze blijkt maar weer. Het blijft toch gewoon een echte Rus.
Yep. Inderdaad. Ook zijn salaris versus de waarde van de horloges
ik heb een pakket dat ligt al van af 16 aug bij in klaring wordt niks mee gedaan
Ukraine , Rusland dat soort landen duurt lang …
Er zal een reden zijn maar onduidelijk welke
maar zou het wel bezorgd worden dan ben 90 eur kwijt
Ik kijk alleen nog voor binnen E.U waar ik o.a. van baal is dat je de post uit bovenstaande landen ook moeilijk kan volgen zodra het in NL ligt krijg je geen updates meer .
Maar dan is onze horizon wel heel klein geworden idd updates heb je bijna niet
Eens , Etsy kijk ik niet meer en Ebay alleen E.U. Tja spoeling is dun op deze manier ook minder leuk , helemaal waar …
Trackinggegevens
Ukraposhta trackingnummer RF00000000
16 aug 2021
11:01
Знаходиться в митниці
16 aug 2021
10:49
Відправлення подано до митниці
16 aug 2021
10:48
Надходження міжнародного відправлення в установу обміну країни призначення
14 aug 2021
13:07
Прийнято до обробки поштою призначення
11 aug 2021
22:52
Відправлення оброблене в установі обміну країни подачі і вже перебуває у транзиті до країни призначення
11 aug 2021
het het oorspronkelijke nummer heb ik niet vermeld Bert jij zou het wel mogen weten , je weet niet wie
een adres onderschept
Zet het trackingnummer in 17track en in de postnl app. In 17track is het in het buitenland te volgen. Zodra het in NL is, is het in de postnl app te traceren.
Ik heb zelf een pakketje uit Wit Rusland. Binnen no-time in NL maar dan begint de vertraging. Ruim een week geleden al betaald voor btw. Volgens de Postnl app zou het afgelopen zaterdag al geleverd worden maar het werd steeds uitgesteld. Als het goed is wordt het morgen geleverd.
Traag? Jazeker en de vertraging zit in NL. Maar het is wel te volgen.
Klopt dan heeft postnl de regie . maar ze nemen de tijd … ontmoediging beleid ofzo …
Mwah dat denk ik niet. Postnl vraagt telkens extra kosten dus die zullen er per saldo dik aan verdienen. Ik denk eerder dat ze de load niet aankunnen sinds de nieuwe regels.
In Nederland Schiphol Richard?
Je hebt gebeld denk ik?