Dat is de letterlijke vertaling van ДАТЧИК ВРЕМЕНИ. Wij zouden het een tijdklok noemen, iets waarmee je bijvoorbeeld een buitenlamp op gezette tijden in- of uit kan schakelen. klop je “ДАТЧИК ВРЕМЕНИ” in Google in, dan krijg je bijvoorbeeld ook iets bekends als dit te zien.
Op de achterkant lijken mij twee contacten te zitten, die daar mogelijk mee in verband staan.
Daar istieweer!
My (t) rusty friend!
Haha mooi. Zelf noem ik hem © rusty
Geeft niks, hij is niet gevoelig aangelegd.
Haha. Mooi beest.
Er zijn kabels gebruikt uit onderzeeërs, met enkele antennes + kabel boven ![er567hui8|600x469]! boord, de rest zit binnen boord ze moest niet op vallen, vandaar dat er ook vissersschepen voor gebruikt werden of een oude tug noem maar op.
ik ga in niet gesprek met deze meneer, je ziet wat je koopt en prijs ,en laatst in Israël, een heel goed goedkoop horloge aangekocht .
@rd11 Je krijgt dan snel dat jij absurde biedingen (=marktconform) volgens hem uitbrengt.
Je kunt ook onderbouwen en een scherp bod uitbrengen. Conceptje:
I am interested in your watch xxx. I buy and sell worldwide a high number of watches.
The price of your watch is not realistic nor at par with the going rates of similar watches.
I want to buy your watch for xxx. This is my maximum price. Non negotiable.
Kind regards
Richard
Verder geen worden aan vuil maken. Strikt zakelijk houden.
ik moet stoppen van vrouw morgen nieuwe dag ,ik ben altijd netjes met handel
OK @rd11 . Altijd naar de chef luisteren.
Ik ben ook altijd correct maar niet gek.
Als iemand een goede prijs heeft onderhandel ik niet eens.
Maar normale horloges (niks bijzonders dus) van 4 maanden oud voor listprijs (motto ‘dat heb ik ook betaald’ ) doe ik niet.
Die absurde hoge vraagprijzen doen me denken aan die kamelenlerenpetjesverkopers vroeger in Mallorca. Vroegen toendertijd tussen de 10 en 30 gulden (omgerekend); ging de godganse dag door.
Ik bood altijd 2 of 3 gulden. Meestal werden ze kwaad; heb er toch een paar gekocht voor 2 of 3 gulden.
Vrienden waren trots dat ze vijf of tien gulden van af hadden gepingeld. Structureel betaalde iedereen teveel. Zij zetten een hoge prijs neer zodat je nog wat weg kunt geven.
Hij heeft wel een fraaie collectie maar inderdaad buitensporig prijsbeleid. Gewoon negeren. Maar er zijn altijd mensen die iets heel graag willen hebben waarbij geld geen issue is. In die niche markt zit hij.
Dit model kocht ik in heel mooie staat voor 90 euro Richard. Als het nu nog een 300 m versie was. Dus 399 dollar? In geen 399 jaar zeg ik dan altijd.
Met Nederlandse handboeien
Chaika zondag, haha. Denk niet dat het een gewoonte gaat worden hoor want dan wordt het wat mij betreft wel heel erg saai. Heb er maar één maar dan ook wel gelijk de mooiste . De beroemde, toen der tijd onbetaalbare 3050 resonator. Het Russisch antwoord op de Japanse hybride innovaties. Chaika heeft voornamelijk een horloge lijn bedoeld voor het dames publiek. Toch zijn er een paar collectibles die ik nog wel op mijn verlanglijst heb staan. Als je kijkt op de website van Dashiell bij Chaika, …… om je vingers bij af te likken.
Vandaag deze Sturmanskie!
Laatste is wel met een filter op, maar dan komt de foto wel beter uit aangezien die te donker was
Vandaag weer eens me 1e Russische horloge om .
Soms upload ik op Nieuwste topics in Vintage Horlogeforum - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges en geef ik uiteraard ook likes . Door mijn verhuizing ben ik terug gezet naar de 2e klas door de robot en nu zit ik weer zonder de mogelijkheid likes te geven . Ik zal hier verder niet op ingaan want ik ga geen A4tje voltikken …
Heren kennelijk is het niet mogelijk om in 2 rubrieken actief te zijn .
Vandaag dus weinig likes om te geven .
Fijne zondag