Dank je Richard! Die van jou ook.
die van mijn is ook heel mooi van Bert overgenomen ,loopt gelijk .
Maar er zitten er nog heel wat meer onder de hf leden. Wilde gok, stuk of 12 totaal?
https://online.vostokinc.com/
Mijn Boctock Amfian komt hier vandaan.
Scherpe prijzen in roebels.
Beetje vlotte levering?
Ik heb nog wat emaille verf… Wat doet Gorby tegenwoordig? Lezingen, verpleeghuis of naar de eeuwige Siberische vakantieoorden? Ik ga even googlen.
“Michail Gorbatsjov - Wikipedia” https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Michail_Gorbatsjov
Mijn bestelling kwam binnen 3 weken.
En zonder meerkosten
Da’s een bekende Tony😉
Ik weet dat ie in goede handen is:wink:
Wie heeft er interesse in dit uurwerk 2209, het is niet in werking de balansveer en kroon zijn niet aanwezig, wijzers en wijzerplaat zijn nog in goede staat (Verstuur via brievenbuspakje.) bij interesse stuur mijn een PB.
Foto boven : OKEAH rond 1980 met plexi eind 70er jaren .
Foto onder : OKEAH van 2003 met box en papers .
Die uit 2003 is aan de bovenkant lug 18 mm en aan de achter kant is het 20 mm , dus er zit een bandje 20 mm op maar aan de bovenkant is het 18 mm

Begrijp ik je nu goed dat je zegt dat het horloge twee verschillende maten bandaanzet heeft??
Sow 2 verschillende maten is Knap irritant!! Wel een mooi horloge:)
Aan de bovenkant is het 18 mm , maar aan de achterkant is het 20 mm .
Er is een mm aan weerskanten van elke lug een stukje weg gefreesd .
Dus aan de bovenkant is het 18 mm zoals de originele OKEAH maar geschikt gemaakt voor een 20 mm bandje .
Daardoor draagt het anders / lekkerder als met een 18 mm bandje .
Ik denk dat ze het daarvoor gedaan hebben . Moet zeggen het draagt wel comfortabel .
Snap ik het nog niet helemaal. Welke maat bandpinnen gebruik je?
20 mm zie foto . Bandje is 20 mm .
Bracelet 20 mm past dus ook
Ze wilde trouw blijven aan het origineel aan de zichtkant maar de comfort van een 20 mm bandje . Tja waarom ? Omdat het kan
Ik vind het in ieder geval lekkerder om de pols zitten .
Eerlijk gezegd vind ik 18 mm bandje op de шурманские / okeah een beetje smal . Op een Vostok heb ik dat minder met 18 mm bandjes dat staat wel en zit verder ook goed .
Kwestie van verhouding kast / band wat mij betreft .