Deze, tijdens het kijken naar andere categorie Soviet Techniek op YT

Wat een brute machines

Leuk om even kijken. Goede tip. Ik haal ook vaak hobby gerelateerde informatie van Youtube.
Klopt Richard. Mooi horloge he! Heel prettige chronograaf bediening ook. Zijdezacht.
Toch droeg ik hem niet zo vaak. Moeilijk uit te leggen. Een beetje te strak, te netjes. Ik heb liever de oude versie met half matte kast, grote pushers en minder felle kleur wijzerplaat.
Maar die heb ik uiteindelijk ook niet gekocht, maar alleen 2 orginele grijze luchtmacht versies aangeschaft. In militaire en burger variant. Mooi genoeg.
Hier staat de hele familie nog compleet op. Prettig weekend iedereen!
Ik ben aan het sparen voor zo’n oud cccp model okeha.
de zelfde die ik heb .
Dat mag je wel doen ja. Wat een prijzen! Maar je hebt gelijk, beter een goed bedrag uitgeven voor gelijk een echt mooie. Het zijn waardevolle klassiekers.
Pas wel op voor al het kaf onder het koren. Voor je koopt, hier, bij al die kenners, nog even advies vragen. Dat zou ik zelf doen.
Zeker er zijn wat knutselaars als een je kat in de zak koopt dan ben je klaar, dan ken je eigen wel een klap voor je kop geven ,of bij J. Kampmann, ik weet niet of hij dat verkoopt.
Met hem altijd een prima ervaring gehad. Er was wel eens wat, maar dan werd het ook zonder gezeur opgelost. Plus dat ook oude horloges ook met een service beurt en garantie worden geleverd. En hij zit dichtbij in de EU.
Heb van hem de Strela, Okeah en de civiele Sturmanskie gekocht. Die laatste is een van de grijze uitvoeringen. En was een NOS. Dus oude voorraad nooit gebruikt.
Maar dat zijn allemaal 1 stuks horloges. Voorraad wisselt, je moet dan regelmatig kijken en geluk hebben.
Bij een mooie vintage Okeah van hem, direct, toeslaan! Kijken bij “Einzelstucken” in zijn website. Net gedaan zit er (nog) niet bij.
Ik kwam de meeste Okeah’s op eBay tegen, maar oppassen.
Het blijft oppassen ,op ebay ,esty ,enz ,zeker als het om hogere bedragen gaat het blijft van foto kopen. Ik heb één keer mee gemaakt een horloge aangekocht pakket komt binnen nou een teleurstelling zit er enkel een horlogebandje in. Het was een bedrag XXXX hoop ellende gehad, PayPal heeft het voor mijn opgelost bedrag terug geboekt. Maar je moet wel binnen zoveel weken zijn anders is je termijn verlopen
Dat is wel een geruststelling hoor, die bescherming die PayPal en creditcards bieden. Niks of niet conform beschrijving geleverd: chargeback opstarten.
Je hebt hem nu op een zwarte band?
Deze heb ik van Bert gekocht dat bandje laat ik zo.
Dat weet ik niet
Jan die van jou is echt mooi zonder B lumme stip ,ook de serrie 1 vrem
ir