Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Dat klopt, er is nog steeds plaats in de schoenendoos, dus de Vostoks mogen blijven. :smiley:

4 likes

:+1::grin:

3 likes

Saturday - Sthurmanskie day!

Nu de civiele versie om de pols.
Prettig weekend!

12 likes

Суббота штурманские день

12 likes

Хорошо переведенный Берт! :grin: :+1:

И хорошие часы!

2 likes

Iets voor iemand hier?

https://uhrforum.de/threads/vostok-komandirskie-amfibia-gold-plated-perfect-cond-in-box.474321/

3 likes

persoonlijk vindt ik em nogal aan de prijs, ook geen duidelijke foto van het papierwerk. Je kan dus niet met zekerheid zeggen dat het matched.

4 likes

:smiling_face_with_three_hearts::full_moon::ru:

14 likes

Mooie! En niet vaak gezien in goldplated. Met een beetje onderhandelen best interessant denk ik. Niet voor mij, maar bedankt voor de tip.

2 likes

Niet helemaal mijn smaak maar met goud belegd(?) dan staat dat toch wel ergens? Tenzij de vorige eigenaar de case aan de goud anode heeft gelegd, dan is het een ander verhaal. Blijft het een beste vraagprijs.

3 likes

Я тоже сегодня.

12 likes

De beschrijving lijkt me sowieso vals, vermoedelijk gewoon een standaard TiNi coating variant. Maar goed, ik kan me relatief vaak niet vinden in jullie rechtvaardiging van de prijs :v:

3 likes

Is dat een KLu jasje?

2 likes

Vast!
Dat gold plated vind ik ook totaal onbelangrijk, de meerwaarde van werkelijk goldplated zou ook nihil zijn. Vaak zelfs minder dan een mooie stalen kast.
Maar dat hij er strak uitziet is leuk voor de verzamelaar. Een andere variant gewoon. :blush:
Service geschiedenis onbekend, dus 100 bieden? Niet voor mij zoals al gezegd. :wink:

3 likes

Ik plug hier toch ook nog even mn Komandirskie met Raketa handwinder uurwerk welke te koop staat in het blauw!

1 horloge, 2 bandjes, 6 tientjes! :smiley:

8 likes

Lastig te verkopen lijkt het, niet?
Aan de kast en het uurwerk ligt het niet. Voor mij is het meer de combinatie van de wijzers met de wijzerplaat als geheel. Soms is een retro poging net even over de top. Jammer.

3 likes

Over de top gesproken. Dit is er ook zo een wat mij betreft. Julian heeft hem ook lang gehad. Hommage noem je dat toch? Eerbetoon aan de beroemde helikopter constructeur.

Maar toch, hoe woest lelijk ook, toch wel wel geinig als curiosa. Die gigantische pushers alleen al. En de fraaie gravure op de bodem plaat. Ik meen dat Julian uiteindelijk ca 380 vroeg. Had het bijna gedaan. :grin:

4 likes

Mooie vondst weer Jan @Omega_73. Qua ontwerp is het Panerai en Breitling in de blender met een vintage-rally-Chrono als topping. Vind zulke horloges wel grappig; bij een prijspunt < € 200 zou ik nog overwegen hem te kopen.

Hommages heeft twee betekenissen. De eerste is ter ere van. De tweede betekenis die meer wordt gebezigd is die van namaak/replicas. Heb er een paar van, vind ze niks. Liever een horloge met een eigen karakter; zelfs ‘woest lelijk’ is dan een pluspunt.

2 likes

Zo is dat Tony! Zeker authentiek te noemen. :sunglasses:

Julian had er nog een YouTube filmpje bij. Met een startende heli. Schitterend! :grin:

3 likes

Haha. WTF, Dat geluid vd heli als achtergrondmuziek. Ik zie nu dat het ontwerp nog lelijker is: die gravering CHRONO aan de zijkant…

3 likes