Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Leuke Sputnik ook. Maar westerse prijzen inderdaad.
Die Sturmanski chrono zou ik dan eerder bij Julian kopen. Makkelijker in afstand en service. Zelfde prijsklasse.

5 likes

Fijne vostok vrijdag!

14 likes


Vandaag naar verjaardag , all black .

19 likes

“Men in Black” Bert :+1: :sweat_smile:

3 likes

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar de lol is er een beetje af om nog even te sneupen naar wat leuks. Buiten EU word je gestraft en binnen EU gaan de prijzen voor sommige zaken ook de lucht in.

Hou mij voorlopig eerst maar hier bezig om wat aan te schaffen. Tenminste nog normale prijzen :sweat_smile:

Fijn weekend allemaal :+1:

7 likes

Happy Vostok Friday

11 likes

Ik vier Vostok-vrijdag ook nog even mee!

11 likes

Vandaag eens wat anders om de pols: een Zvezda uit 1951.
Ik vind die oudjes wel leuk!

Prettig weekend!

Groetjes, Tom.

19 likes

Is hier ook veul gezelliger! Enne, denk genoeg installed base voor leuke aanbiedingen. Misschien meer roepen als je wat zoekt.

5 likes

13 likes

Slechte foto vanuit de trein vanmiddag. Lekker veel zon. Toch grappig hoe blauw de zwarte dial en bezel ineens zijn.

10 likes

Ik dacht ik neem nu de blauwe Olympic bear.1980


Excuses deze komt morgen binnen maar kon niet wachten om hem voor te stellen…

14 likes

Wat mij opvalt is dat het steeds moeilijker is mooie kwaliteit Sovjet vintage te vinden.
Veel matige kwaliteit voor de hoofdprijs of soms meer zelfs.

5 likes

Ik hou altijd rekening met BTW, invoerheffingen en inklaringskosten. Wel een paar meevallers gehad laatst. Kan er niet echt een pijl op trekken wat de verkopers doen.

Een zending vanuit Rusland was als Gift verstuurd. Geen bijbetaling. Bij een andere zending was de waarde als 35 USD aangegeven. Ook geen bijbetaling.

2 likes

Mijn tweede antimagnetic in de collectie. Ergens uit de 80-er jaren. De antimagnetic zijn voorzien van een speciale plaat:

Deze Vostok 470 is in mint staat. Blauwe sunburst wijzerplaat, mooi vanille verkleurde lume op wijzerplaat en wijzers en een bezel met lume-pip.

14 likes

Natootje op de Vostok! Lekker hoor!

14 likes

Voor de komende gure herfstdagen een nieuwe trui gekocht.

12 likes

Vandaag de moderne Raketa mee

16 likes

Nogmaals bedankt Anno , vind hem nog steeds schitterend ! :ok_hand:

1 like

Maar even gewisseld naar de desert shield. Mooi licht horloge op de grijze ochtend in standaard tijd. :grin:

Prettige zondag!

14 likes