Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Nog uit het CCCP tijdperk zie ik. Daar zal je vast wel iemand voor kunnen vinden.

1 like

Ja Hans , ik zal er eens actief mee adverteren want het ligt maar , ik draag hem te weinig .
Bang dat er een kras op komt :sweat_smile:

3 likes

Ik weet het, ik heb de platte Amphibia’s met kast 119 gehad. Droegen ook heel lekker. Maar ook een grotere Poljot Sturmanskie draagt lekker. Denk dat de platte onderkant een belangrijke factor hierin is.

4 likes

Ik heb er twee 119 modellen waar van één stuk is ,nu zit ik te denken om er een automaat in te plaatsen uit een 420 kast rotor er uit en het wordt naar mijn idee een handwinder met plat deksel, 119 is een goed model ,beter dan de 090 is erg lomp

3 likes

Een 119 is net wat strakker, heeft scherpe randen en is precies goed van formaat. Ook die sunburst gravering is mooi. (Helaas vaak gekrast bij veel gebruikte modellen. ) Ik vind ze prachtig, maar ik ben bang dat een nieuwer Vostok uurwerk niet zomaar past Richard.

2 likes

ik ga morgen toch kijken mocht het niet gaan dan plaats ik het weer terug, anders heb ik een omgebouwd horloge Jan

2 likes

Succes dan Richard. Niks forceren, uurwerk moet er zo in vallen lijkt mij. Dan kan er niet veel fout gaan denk ik. (En voorzichtig met het achterdeksel. )

2 likes

het is carrousel dat moet passen ,alleen even naar de kroon kijken die zijn in lengte verschil .als het goed gaat foto’s, het is een experiment

2 likes

Zit wat te googelen. In een 119 zit een 2209. Er zijn ook mensen die daar een 2409 in wilden zetten maar dan moest er een andere vulring komen, dunner of dikker of zoiets.
Je kunt ook overwegen een goed lopende 2e 119 bij te kopen. Soms wel voordelig, als die niet mooi hoeft te zijn.

2 likes

zou kunnen maar ik ga het project door zetten

2 likes

Mogguh heren ,
Lang geleden dat ik dit horloge om heb gehad .
Vostok 627 titanium U-boat .
Fijne dag heren :slightly_smiling_face:

16 likes

Je hebt al zo’n grote verzameling Bert. Je mist af en toe wel eentje :grimacing:

3 likes

Ja bij mij blijven horloges in een mooie staat :sweat_smile:

2 likes

Die Vanille Lume :heart_eyes:

6 likes

Noujah zeg, nu breekt mijn klomp :thinking:

1 like

image

6 likes

Weer retour?? :astonished:

Even navragen zou Ik zeggen.

2 likes

Ja daar lijkt het op, heeft Nederland nooit bereikt …

4 likes

Misschien adressering niet goed ingevuld door verkoper? Gewoon even vragen anders zou ik ook niet weten. Vervelend.

1 like

Er is iets aan de hand bij de douane & PostNL. 5 pakketten uit de VS zijn ‘undeliverable’ en gaan retour. Twee uit Rusland waar nu niets gebeurd. UPS en FedEx komen wel aan.

5 likes