Bijzonder!
Hier controleren?
Bijzonder!
Hier controleren?
Heeft iemand ooit wel eens een display caseback gezien voor een Komandirskie ‘classic’? Meranom en andere mij bekende adressen in ieder geval niet.
Misschien is de constructie wel ongeschikt. Glas zou mogelijk kunnen breken als je de ring aandraait, maar kunststof zou niet onmogelijk moeten zijn.
Meranom zegt dat de Amphibia glas case back ook past op bijv. Komandirskie 020, 350 en 650 kasten. Of bedoel je niet die als classic?
Ik heb geen benul van modelnummer van de kast. Nooit opgezocht, zal ik later even doen. Ik had alleen bij de verkrijgbare accessoires voor de Komandirskies gekeken, niet bij de Amphibia’s. Weer wat geleerd voor de toekomst (ben niet zo van modding).
Ja je kunt gewoon bij de accesoires van Amphibia classic kijken Hans. Daar is een grotere keus. En bij de omschrijving dan kijken of de revieuws. Er waren 135 vragen meen ik bij die glas achterkant. Daar werden o.a. die Komandirskie s genoemd.
Blijkbaar hebben al mijn Vostoks case 21.
Ja ik dacht al zoiets. Dat is volgens mij de verchroomde echt klassieke lijn. Dan zou ik even opnieuw moeten kijken.
Hello
Does this work with Komandirskie 219631?
If yes, can it be put on the watch in the factory before shipping?
Thank you
text_answer Hello.
No.
Ben bang van niet Hans.
Jammer, dat leek me nu wel leuk. Ik vind het altijd wel wat hebben, die doorzichtige bodems à la Seiko 5 en dergelijke. Verder geen man overboord uiteraard.
Ja ik had ooit een Vostok Europe en een Okeah met doorzicht bodem. Leuk hoor.
Thanks.
Update16 juli: Door genomen COVID-19 maatregelen zijn er nog steeds vertragingen bij United States Postal Service (USPS), waardoor de gemiddelde vertraging kan oplopen tot 7-21 dagen.
Blijkbaar komen die pakketten bij de Nederlandse douane niet verder.
Ja las ook zoiets, snap alleen niet goed waarom pakketten dan teruggestuurd worden.
Blijkbaar gaat dat automatisch als ze niet binnen 30 dagen kunnen inklaren.
Project lijkt goed te gaan een automaat in een 119 behuizing ,de rotor er morgen uit en even een kroon zoeken.
Ik weet het ook niet wat er met pakketten gedaan wordt, sinds 1 jullie is alles veranderd wat buiten de EU komt. Heb ook al gehoord dat je nota moet toe sturen ,of men geen onwaarheden verteld over je aankoop.
Mooi Richard!
Zit het gaatje voor de kroon goed in lijn met het uurwerk?
morgen of anders donderdag even goed kijken bij daglicht , niet overhaast werken die carrousel past er in en dan de rotor er uit dan heb je een handwinder naar mijn idee en even een goede kroon zoeken
dus niks meer kopen