—> zet Bert op de lijst van notoire grappenmakers
notoire -----> berucht
Maar inderdaad, een plasma is een energiezuipschuit.
En zonnepanelen Bert? Wij hebben dat, leuk om die lage stroom rekening te zien.
Ja vroeg me dat ook af Hans.
Ja “chronische grappenmaker” is misschien beter Bert. Maar doet me weer denken aan ziektes dus ook niet zo prettig. “eeuwige” dan?
Zit net aan de zondag avond borrel, wel te merken he?
Ik ga het anders formuleren.
Does not compute.
Does not compute" is a common phrase used by computers and robots in books and movies for things they don’t understand . … From that basis, it can also be used to express that someone is having trouble fully comprehending something, like they are a computer trying to tackle a problem that it can’t solve.
Is een stuk duidelijker Hans!
Kijk je vast vaker naar dan je horloge bert
Ja denk 't ook .
Mannen, wat een somberheid. Tis zeker herfst, dan ligt enige depressiviteit op de loer. Natuurlijk is het zo dat eBay, Etsy shoppen tijdelijk wat minder interessant aan het worden is. Daar komt bij dat COVID ook geen goed doet als je ongestoord wilt reizen. Maar gelukkig is alles tijdelijk, gebruik de komende winter om alternatieve manieren te bedenken om toch aan je Russische pareltjes te komen. Misschien leuk (even afwachten wat er a.s. dinsdag wordt medegedeeld) iets af te spreken en onder het genot van een drankje de hobby waakvlam aan te houden. Aangezien het niet is te voorspellen wat de mogelijke (Russische) beperkende maatregelen op ons af komen hebben wij moeten besluiten niet naar Siberië te gaan. Risico is te groot. Maar er komen een moment dat het weer goed komt in Rusland, dus een lang weekend Moskou is dan in zicht. Fantastisch om ter plekke te gaan zoeken naar antiquariaten en de interessante horloge shops te gaan bezoeken. Dus zo somber hoeft het helemaal niet te zijn. Ik zie wel uitdagingen.
Ok Dirk, een meet-greet in NL is misschien wel een heel leuk idee.
Mooie Cihan,
Wist niet dat jij ook Russen had.
Super leuk. Mijn huis is altijd open. Regio Rotterdam. Ik kan lekker koken
Of even langs Vostok gaan om te ontdekken wat er misging met Luna dude, Cosmo diver project?
Dank je Anno! Ja heb eerder wel een paar Vostoks gehad, maar was al een tijdje zonder Russische inbreng haha. Deze “Gagarin” is echt een genot om te dragen en te zien!
Eerdere Russen:
приятного аппетита
смачного