Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VI

Heren me likes zijn op …

2 likes

Krijg jij er een van mij Bert. :blush:

2 likes

Interessant, wat voor een affiniteit heeft Aramar dan met Boctok/Meranom? Of was het zomaar een uitstapje.

2 likes

Is ook niet eenvoudig op afstand ieders wensen op een juiste manier te communiceren. Voor dit soort projecten moet je elkaar regelmatig face to face kunnen spreken. Zeker heel jammer dat het niet is gelukt. Vond het echt een mooi initiatief.

2 likes

Ik heb het niet gevolgd Dirk. Ik bekeek dat horloge en zag alleen een unieke wijzerplaat. De rest standaard of standaard accessoire. Weet ook niet wie met wie in zee ging. Als ik Aramar was en het oorspronkelijke idee kreeg, zou ik een ontwerp maken, interesse peilen, reclame maken en met Meranom een bulk prijs afspreken voor de horloges. En dan assembleren of bij Meranom of ergens in Nederland.
Maar misschien weet Bert hoe het gegaan is?

2 likes

Volgens mij eenmalige samenwerking .
Er zijn er 10 gemaakt en toen was het over en uit . Het duurde heel lang voor ze verkocht waren . Het horloge was te koop bij Aramar en er was verder geen reclame gemaakt . Bij meranom stond ook niks op de side .Ik ben vergeten hoe ik achter de verkoop kwam . Het horloge werd na aankoop verstuurt vanuit UK en koste me in totaal 185 € incl. Bracelet en versturen . Velen vonden dit duur . Moet zeggen toen ik zag dat er 8 maanden nog exemplaren waren dacht ik dat er iets niet klopte en dat er veel meer waren dan 10 . Het duurde en duurde opeens waren ze verkocht . Het horloge werd van de side gehaald en dat was het . Maar voor een full rvs horloge vind ik de prijs wel in balans nl . case , caseback , bezel en armband in rvs . Ik kocht het horloge als hebbeding . Ik heb het horloge zelfs aangeboden hier in de topic maar geen sjoege . Wat is de waarde als er maar 10 van zijn ? Het is een Boctok . Miknick kocht hem zelfs via MP , deze is hier op het forum doorverkocht . Bij mijn weten zijn er dus 2 mensen op het forum mss 3 , een paar in Duitsland en verder weet ik het niet .

1 like

:point_up_2:

1 like

Ik weet niet of dit standaard 420 is , dacht dat 420 iets kleiner is nl 38 mm .

2 likes

Dank jullie wel voor deze waardevolle informatie. Jullie zijn toch de lopende encyclopedieën van dit draadje. Vind/vond het wijzerplaat ontwerp van de mars dude wel leuk. Je ziet wel dat het geen bovengemiddelde afwerking is, meer standaard drukwerk. Als de wijzerplaat nog los te koop zou zijn zou ik er zeker over denken.

2 likes

Dit ging niet goed , hieronder staat het .

1 like

Nou, dat ook weer niet de dude zijn pak is wit maar met zilver . Het zilver is dikker bedrukt als het wit maar voor mij lastig op foto te krijgen .
De zwarte achtergrond is ook niet echt zwart .

Lastig vast te leggen …

6 likes

Dank je wel Bert, geloof je direct. Is inderdaad lastig te zien. Dat is dan weer een klein nadeeltje van dit forum. Keertje live meenemen.

2 likes

Loopt weer als de spreekwoordelijke “tiet”.
Krijgt een mooi plekje @BroederBill

10 likes

Case: 316L stainless steel
Back: 316L stainless steel
Bezel: 316L stainless steel with engraved diving dots
Case diameter without crown: 40 mm
Dacht dat standaard 420 38 mm is …?
De 627 titanium is 42 mm

3 likes

39 mm zegt Meranom. Weet het ook niet, maar ziet er uit als standaard 420. Kan me niet voorstellen dat ze 10 keer een kast gaan maken met 1 mm extra diameter. ( En 10 keer een langere stem). En dat voor 185 euro totaal.

2 likes

Lijkt idd zo , maar dan nog full rvs , er is wel aandacht aan besteed …

3 likes

ach… eens in de zoveel tijd als ik weer over de 40 heenga (eigenlijk lijkt me 25 wel een mooi aantal) weer eens wat verkopen… En dan kom je tòch weer wat moois tegen…

3 likes

‘Glimt als een tiet in het maanlicht’

3 likes

Ik heb niets met mars, die eet ik alleen. Luna/Cosmo van Olé

3 likes

Ik had meer met Nuts, met hazelnoten, karamel en noga. Heerlijk! Die kwamen uit Elst, ik woonde in de buurt van de fabriek. :grin:

Maar even weer on topic. De Desert die ik alweer 3 dagen draag. Vandaag toepasselijk met hem in het zand, in de zon gestaan. Straatwerk in de tuin. Toen hem wel even afgedaan. :wink:

8 likes