Idd mijn ontwerp maar gemaakt door Vostok zelf, Meranom staat hier buiten.
Dit was mijn werkplek in 1991.sergeant, 131 zwaar chirurgisch veldhospitaal in Turkije.
Bijna 30000 vluchtelingen opgevangen en opgeknapt om door te sturen maar vluchtelingen kampen… De horloge was niet beschikbaar voor Hollanders. Toen ik afzwaaide heb ik hem geruild met Amerikaans soldaat voor een Nederlands uniform
Jij hebt er ook een dus? En met een mooi verhaal er bij!
Zwerven er nog ergens losse wijzerplaten dat je misschien weet?
Wel leuk te weten hoe je het met Boctok voor elkaar hebt gekregen.
Mooi opvallend op die rode (struisvogel?) band. Krijg je geen commentaar van anderen?
Dank je Tony,
nee van niemand! En doe zo mijn best om hem wat opvallend te dragen.
Ha ha, ik merk heel vaak dat buiten ons horloge wereldje mensen, meestal, totaal niet op een horloge letten.
Haha, ik snap dat bij een ‘normaal’ horloge. Die vallen bij de meeste mensen niet op. Maar deze combo toch wel?
Ja inderdaad, je ziet ze wel eens kijken. Maar interesseert ze niet zo denk ik. Soms zeg ik weleens bij een gesprek over hobby s, kijk ik verzamel horloges. Meest Russische zoals deze. O ja, interessant, mooi weer ook vandaag he?
Bandje is een haai volgens mij. Ik dacht nog, kan goed bij een duiker.
Yes. Heb ook in de loop der jaren allerlei varianten voorbij zien komen. De mijne is kaal aan de achterkant. Geen russische verwijzing. Ook geen Boctok logo
(Tsaar) “Peter oprichter van de Russische vloot”.
(In Nederland het vak geleerd )
Was inderdaad gaaf met geschiedenis op school om dat te leren. Weet nog dat ik trots was op Holland als grote voorbeeld in de scheepvaart. En de lange reizen. Zo jammer dat de romantiek van die tijd zo’n ander realistisch beeld nu krijgt. Wist ik veel als jochie hoe dat ronselen van matrozen enz was. Nu zou het regelrecht ontvoering heten na het dronken voeren. En ik versleet die oude boeken met verhalen van lange reizen naar de west en oost.
terug van vakantie. ik ga zo dra ik tijd heb een paar foto’s plaatsen .
Fijne vakantie gehad Richard?
Nee helaas geen extra platen. 10 stuks gemaakt en 10 stuks geleverd gekregen. Was een leuk project om te doen.