Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

ik zie het net op de nos

1 like

Als het geen Russisch horloge was, mag het eigenlijk niet in dit topic natuurlijk.
(Ik zit maar wat te dollen Richard)

De fietstocht eergisteren was prachtig!
Inmiddels terug in Drenthe. Goed weekend gewenst!

2 likes

Noord-Holland is mooi ik ben er geboren in den helder , Drenthe is ook mooi ,ik heb Drenthe leren kennen door mijn militair dienst in assen JW kazerne

1 like

Ach, die militairen gaan weg he. Jammer voor Assen.

Heb daar wel eens een rondleiding gehad. Ik werkte in Assen.

1 like

ik zat bij het 43 Painfbat te assen Chassé, JW gaat ook al dicht

1 like

17 likes

Als ik die heb… :thinking:

1 like

Wostok 2209 opknapper wijzerplaat was zo vies dat ik heb besloten om maar wat te experimenteren. En Wostok is een merk om te modificeren :innocent:

Van:

Naar:

12 likes

Zie ik het goed Bram? Heb je een cirkeltje op de wijzerplaat geschilderd? Of is het een licht spiegeling. :blush:

Als je aan een aardige wijzerplaat zou kunnen komen is hij opknappen misschien wel waard. Als hij behoorlijk loopt tenminste. De 2209 wil wat lastig zijn bij service beurten. Van de gerespecteerde @vouwfietser gehoord. :grin:

2 likes

Aritstiek!

Nou inderdaad moet nog een keer open om wat te pielen, want loop nog niet lekker. Tijdverzet gaat niet zoals ik wil en dat heeft effect op hoe die loopt.
Wil er vanavond mogelijk een topic van maken. Heb meerdere foto’s met de digitale microscoop gemaakt.

De weerspiegeling is niet top.

10 likes

Klopt het dat als het tijdverzet stroef gaat hij ook tijd verliest.

A ha het “восток” logo. :ok_hand:t3:

1 like

Ja merkloos kon ik niet accepteren.

2 likes

Ah nu zie ik 'm ook pas!

2 likes

Vouwfietser heeft een mooie Vostok in het blauw staan. Maar ik heb net een ander horloge besteld dus ik sla 'm over.

3 likes

Ja daar moest ik aan denken bij deze. Misschien iets voor Bram? :thinking:

3 likes

Zo niet moet ie er komen :innocent:

https://www.ebay.nl/sch/sis.html?_nkw=Gray%20Alligator%20Skin%20Watch%20Strap%20Band%2020mm%20Fit%20For%20iIWC%20Watches%20C2099&_itemId=291631501689

1 like

Die is naar mij onderweg…Ik zal hem om de pols tonen, als ik hem heb.

4 likes

A ha, ik kon hem al niet meer vinden. Gefeliciteerd Petra!
Elegant horloge!

2 likes