Deze waren het van post 18
Haha. Nog even geduld, je bent bijna zover
Ik niet he !! die Poljot wel.
Vast wel een degelijk ding!
Een originele Zlatoust zo te zien.
Indedaad de echte eerste oude Zlatoust inderdaad.
Heb hem al heel lang.
Ik heb het in het vintage draadje al gepost maar eigenlijk hoort ie natuurlijk vooral hier!
Vandaag heb ik de Raketa perpetual calendar weer terugontvangen van @DirkT die 'm liefdevol heeft geserviced en van reserveonderdelen heeft voorzien. Ik ben blij dat ik haar eindelijk kan dragen! Ze komt van marktplaats en had aanzienlijke liefde nodig voor ze weer om de pols kon.
Heel bijzonder horloge!
Hoe lang duurt normaliter de pakketpost erover om z’n weg van Christopol naar de lage landen te vinden?
Hangt van de koerier en douane af. Ik bestel via Komandirskie.com vanuit Kazan via DHL Express en dat duurde de eerste keer 6 dagen. Nu is een 2e horloge onderweg op dezelfde manier.
Je krijgt een sms zodra het pakket aangeleverd wordt in Kazan om invoerrechten en BTW te betalen via Ideal en vanaf dan gaat het snel, zonder oponthoud in Amsterdam bij onze douane.
Mijn ervaringen waarvan de laatsten uit 2020. Ca 1 week naar nederland. Daarna 4 dagen tot 8 dagen voor douane en post tot op de deurmat. EBay en Meranom ervaringen.
Vanuit usa niet korter.
Zo efkes wat spulletjes besteld bij Vostok-watches. Zat al 2 dagen te klooien met hun nieuwe site. Blijkt deze niet te werken met chrome
Dus even snel via Microsoft Edge gedaan en dat werkte gelukkig wel. Ze zeggen binnen een week via Postnl. Ik ben benieuwd.
O ja, dit besteld
Hangt inderdaad ervan af hoe het verstuurd wordt. Zoals bij @fdpg1963 met DHL heb ik geen ervaringen. Mijn bestellingen zijn met de Russische post verstuurd en door PostNL afgeleverd. Tussen de 2 en 4 weken.
De meeste tijd zat overigens het pakket bij de douane en deed PostNL er 2 weken over om te leveren.
Heb je weer wat te hobbyen Anno!
Ja leuk man.
Zooo, je laat er weer geen gras over groeien. Bent weer lekker bezig.
En een prima keuze ook. Die 650 kast lijkt sterk op de klassieke sniper kast. En dan dial zonder datum! Wordt heel mooi!
Ach ja Dirk. Het bloed kruipt…
Ja ben benieuwd. Wil wat uitproberen met de verschillende wijzers die ik erbij heb besteld
Oudjes bestel ik maar niet meer. Lastig aan te komen en als je er eentje hebt is het maar afwachten of het wat is. Zoals mijn laatste sniper via Ebay