Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Ik heb uiteindelijk bij vostokinc besteld maar na de bevestiging niets meer gehoord dus ik laat me verrassen…

4 likes

Veel plezier ermee kokkie,liefde is wat ze nodig hebben deze schoonheden en top dat DirkT haar nieuw leven heeft ingeblazen.
Hier een foto van een blije familielid

14 likes

Herkenbaar. Als Ik terug kijk, moest er bij 5 van de 8 oldies wel wat gerepareerd of geserviced worden. Zoals o.a. bij die blauwe scuba. Beetje te vaak bij horloges die als zijnde “goed” verkocht werden. (Waarvan 2 uit de usa trouwens. :grin:)

4 likes

Nou deze mag vannacht wel onder de dekens bij me…

18 likes

Poeh , die is mooi ! :ok_hand:

2 likes

Heren ik heb er nog 20 + :metal:
Geen rommel en in zeer mooie staat :ok_hand:
Ze mogen weg , ik heb een ander doel . Er zal gerust wat over blijven , die ik zelf hou /draag .
Ik ben driftig bezig op Etsy , Catawiki ja zelfs Noppes de kring loop om Chinees / Japans vintage huisraad te kopen , al een paar keer de veiling op Catawiki gewonnen , me huis lijkt wel een museum , goed ik heb wat horloges geofferd maar heb er nog tig …
Wat is het hebben van hobby,s toch leuk .
p.s ik woon alleen … :blush:
Ik blijf ook echt wel drager van een horloge maar verzamelen nee dat moet wijken voor een ander doel .

6 likes

vroeger wel, sinds een week ofzo zal de bestelling heel wat meer tijd onderweg zijn dan een week.
Leuke bestelling trouwens maar gezien je een handwinder hebt worden daar geen schroeven bijgeleverd om het uurwerk vast te zetten op de movement holder. Ik zie dat je die niet hebt bijbesteld?

4 likes

Mooie set Bill, bijna nog mooier dan de Luna Dude.
Hoe ben je hieraan gekomen?

3 likes

En dan is het ook nog eens Boctok Friday. Fijn weekend.

14 likes

Met bijpassende band

14 likes

Mooie Vostok Vrijdag iedereen! :sunglasses:

(Ik heb wel dit horloge om, maar het ziet er heel anders uit om hem heen. Anders mooi dus. Volgende keer een nieuwe foto!)

14 likes

Goedenmorgen krijgers ,fijne boctok friday .
Nog ff wakker worden met een bak koffie en een krachtige rus om mijn pols

16 likes

Iemand van HF.

4 likes

Goede morgen.

12 likes

DHL Express heeft de vaart erin! Eergisteren heeft Komandirskie om 13:04 lokale Russische tijd een verzendlabel gegenereerd en nu is het horloge al in het sorteercentrum in Rotterdam aangekomen! ik hoop 'm vandaag of morgen te kunnen afhalen. Moet er wel even bij vermelden dat ik 13 minuten na het ontvangen van een DHL sms de invoerrechten en BTW heb voldaan via iDeal.

5 likes

Dat is heel snel inderdaad!

3 likes

Vostok Friday

17 likes

Fijne vostok vrijdag allemaal.
De amphibia verwend met een nieuwe stalen band.

16 likes

balansas was gebroken, deze vervangen met een nos balans en hij loopt weer
Alleen niet helemaal tevreden met de beat error, deze is wat aan de hoge kant.
De theorie achter beat error snap ik, alleen heb de durf nog niet. :sweat_smile:

11 likes

14 likes