Nee dat potloodje heb ik helaas niet, alleen Like, Link, Vlag en Bladwijzer maken…
Vandaag de komandirskie weer eens opgewonden. Past lekker onder de boord van een trui met dit herfstige weer😀
FKM is geen siliconen en het draagt wel vrij comfortabel en licht. Maar zweten doe je volgens mij onder elk type bandje behalve NATO tot nu toe is mijn ervaring. Helaas liggen de dikke Vostoks nogal los en zwabberig op de pols met NATO, vooral als het een 18 mm bandje is. Ik gebruik single pass NATO dat gaat iets beter met die 15 mm dikke Russen.
NATO kun je dan weer niet afspoelen zonder enkele uren droogtijd. RVS en FKM is wel makkelijk, de hele handel onder de koude kraan.
Mooie komandirskie! Wat voor band is dat? Lijkt wel Fixoflex…
Net online gescoord. Leuke combi de vintage scuba dude met de tropic band. Komt nog wel een bijpassende blauwe bezel op. Ik hoor graag waar of bij wie ik die kan bemachtigen
Mooie aanwinst! Maar hoe kom je aan een 18 mm tropic… FKM wel te verstaan, vind overal alleen 20 en 22
De vraag staat uit.
Bedankt voor de tip maak ik zoek een iets lagere prijsklasse, anders is de band 2x zo duur als het horloge
Hartelijk dank! Al vaker ook iets besteld daar…
Klopt, het even zoeken wat je zelf prettig vindt.
Ik gebruik metalen, lederen en rubberen banden. En dan goed afgesteld.
Nato kan goed staan maar heb er altijd kleine irritaties mee. Met name de flap. Te weinig geduld er voor denk ik.
Zweten doe ik van nature al niet snel, dus daar weinig last van.
Weet iemand hier of de bekende Vostok duikers, zoals bijvoorbeeld de Scuba Dude, standaard ook verkrijgbaar zijn zonder date window?
Single pass NATO heeft geen flap, normaal NATO vind ik ook niks want dan heb je 2 lagen onder je horloge.
Ik zweet ook niet veel maar boven de 20 graden op de fiets wel wat onder het horloge. Had gedacht dat FKM tropic niet zou zweten maar dat is een illusie. Draagt wel soepel en spoel je makkelijk af.
Die zou ik eens moeten zien. Ik had wel een soort tropic bandje van Meranom. Die was van siliconen zo ver ik weet.
Er bestaan zwarte en witte “3/6/9/12” scubadude wijzerplaten, maar de klassieke blauwe is volgens mij enkel nog met datum te krijgen.
Bijv deze. Kijk maar eens verder in deze site o.a.
Volgens mij ook.