Dat is siliconen van Meranom, voelt anders aan. Ik heb FKM synthetisch rubber, heel zacht en soepel en betaalbaar bij Ali
Zien er zo ook mooi uit!
Zijn ze ook. Alleen wil mijn echtgenote niet naast mij lopen als ik die oranje draag
Ook wel erg veel kleuren i.c.m. de Radio room.
Ook even de achterkant gefotografeerd ventilatie structuur…
Netjes!
En niks mis met die oranje toch?
Die kleur had ik ook ongeveer, maar dan van Meranom.
Later deze nog gehad. Werd er bij geleverd. Soort leer met ventilatie.
Ah overheen gekeken, ze zijn er dus toch wel haha! Zal eens rondneuzen.
Balen Richard, er zijn dingen in het leven waar je niet altijd de regie over hebt. Sterkte en laten we hopen dat het je goed gaat. In de tussentijd genieten van die mooie Russische horloges.
Dat is een bandje uit Rusland. Ik heb er een paar op verschillende horloges. Dragen super fijn. Gekocht bij Technochas die ook de Elektronikas niet leven heeft ingeblazen
Zeg, laat eens wat meer zien van 'm in combinatie met die band? Ik overweeg een stalen band te scoren voor mijn Sturmanski maar ben er nog niet uit wat voor type!
Of
Zo werden ze ook orgineel verkocht.
Die van Mark loopt mooier over vind ik, en is waarschijnlijk soepeler.
Was dat gewoon 18mm of heb je hem op maat gemaakt?
Ja, daar zit bijvoorbeeld wat twijfel. Zie de band die jij laat zien op eBay wel aangeboden, reproductie weliswaar, maar prima. Neig die kant uit maar soms zie je dan ineens weer wat anders voorbij komen
Overigens kan een nieuwere band ook wel, alleen zit daar vaak een sluiting op die niet helemaal lekker klopt bij zo’n ouder horloge. Dus nog ff voorpret genieten
Die was 18mm. Reproductie van een Poljot band, zijn dat niet gewoon nog originele NOS banden die worden aangeboden?
Volgens mij zie ik die nog geregeld namelijk.
Ik gebruik er ook een aantal op Poljot band.
Die van mij was orgineel NOS en op ebay inderdaad. 2 verschillende modellen. Russische verpakking en dat typische vergeelde papiertje erbij met cyrillische instructies.
Er staat inderdaad NOS ja, ik dacht dat het reproductie oid was. Ik reken maar op het meest ongunstige scenario dan kan het altijd meevallen
Als ik zo jouw groepsfoto zie denk ik dat die platte band gewoon mooi bij het model past. Denk dat ik die maar ga bestellen!
ik heb kop op Dirk ,het komt goed