Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Dat is siliconen van Meranom, voelt anders aan. Ik heb FKM synthetisch rubber, heel zacht en soepel en betaalbaar bij Ali

2 likes

Zien er zo ook mooi uit!

Zijn ze ook. Alleen wil mijn echtgenote niet naast mij lopen als ik die oranje draag :grin:
Ook wel erg veel kleuren i.c.m. de Radio room.

Ook even de achterkant gefotografeerd ventilatie structuur…

7 likes

Netjes!
En niks mis met die oranje toch? :wink:
Die kleur had ik ook ongeveer, maar dan van Meranom.

Later deze nog gehad. Werd er bij geleverd. Soort leer met ventilatie. :blush:

9 likes

Ah overheen gekeken, ze zijn er dus toch wel haha! Zal eens rondneuzen.

2 likes

Balen Richard, er zijn dingen in het leven waar je niet altijd de regie over hebt. Sterkte en laten we hopen dat het je goed gaat. In de tussentijd genieten van die mooie Russische horloges.

11 likes

Dat is een bandje uit Rusland. Ik heb er een paar op verschillende horloges. Dragen super fijn. Gekocht bij Technochas die ook de Elektronikas niet leven heeft ingeblazen

2 likes

14 likes

Electric toch, of toch alleen quartz?

18 likes

Hoi mensen, ik plug even een komandirskie die sinds vandaag in het blauw staat.

16 likes

12 likes

Zeg, laat eens wat meer zien van 'm in combinatie met die band? Ik overweeg een stalen band te scoren voor mijn Sturmanski maar ben er nog niet uit wat voor type!

Hello, cousin!

14 likes

17 likes

Of

Zo werden ze ook orgineel verkocht.

Die van Mark loopt mooier over vind ik, en is waarschijnlijk soepeler.

13 likes

Was dat gewoon 18mm of heb je hem op maat gemaakt?

Ja, daar zit bijvoorbeeld wat twijfel. Zie de band die jij laat zien op eBay wel aangeboden, reproductie weliswaar, maar prima. Neig die kant uit maar soms zie je dan ineens weer wat anders voorbij komen :slight_smile:
Overigens kan een nieuwere band ook wel, alleen zit daar vaak een sluiting op die niet helemaal lekker klopt bij zo’n ouder horloge. Dus nog ff voorpret genieten :grimacing:

1 like

Die was 18mm. Reproductie van een Poljot band, zijn dat niet gewoon nog originele NOS banden die worden aangeboden?
Volgens mij zie ik die nog geregeld namelijk.

Ik gebruik er ook een aantal op Poljot band.

15 likes

Die van mij was orgineel NOS en op ebay inderdaad. 2 verschillende modellen. Russische verpakking en dat typische vergeelde papiertje erbij met cyrillische instructies.

1 like

Er staat inderdaad NOS ja, ik dacht dat het reproductie oid was. Ik reken maar op het meest ongunstige scenario dan kan het altijd meevallen :stuck_out_tongue:

Als ik zo jouw groepsfoto zie denk ik dat die platte band gewoon mooi bij het model past. Denk dat ik die maar ga bestellen!

ik heb kop op Dirk ,het komt goed

2 likes