Die zie je niet veel Mark!
Nee dat klopt, en meestal zijn de blauwe platen net als bij deze aangetast, erg moeilijk om een puntgaaf model te vinden.
Happy Vostok vrijdag!
Gisteravond heb ik de Scuba aan een frisse test onderworpen; hij gaf geen krimp!
Ik zag je foto voor ik de tekst las,en ik dacht, ,zo, die heeft er zin in, al voor 07.00 uur .
En de drager gaf wel krimp…
Ik geef het direct toe; het liet me niet geheel onberoerd inderdaad!
Goede morgen en een mooie vostok vrijdag allemaal!
Mijn oudste scuba maar eens. Hier is fraai de mooie oude lume te zien en de scherpe dunne opdruk.
Goed bezeg Huub!
Cool shirt ook
Haha Bill, deze alcoholistische boef heeft veel op zijn geweten waar we vandaag de dag nog de ellende van ervaren. Heb je nog een likje witte verf? Zou hem eronder schilderen.
Vrinden,
Kleine hulpvraag; ik heb een stofje achter het plexi van m’n Vostok 710, zit er vanaf het begin achter en heeft zich inmiddels een paar keer verplaatst maar stoort me nog steeds. Is er een makkelijke manier om dat op te lossen? Alvast dank
Je zal het uurwerk moeten verwijderen om het glas schoon te maken. Meerdere malen gedaan, maar niet bij een Vostok.
Je begint in ieder geval met het verwijderen van de kroon en stem, daarna even kijken hoe het uurwerk gemonteerd is (plastic retainer, schroefjes).