Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

17 likes

Een Amphibia voor het natte weer…

14 likes

14 likes

15 likes

Die zie je niet veel Mark!

2 likes

Nee dat klopt, en meestal zijn de blauwe platen net als bij deze aangetast, erg moeilijk om een puntgaaf model te vinden.

1 like

Een fijne Vostok vrijdag allemaal.

15 likes

Happy Vostok vrijdag!

Gisteravond heb ik de Scuba aan een frisse test onderworpen; hij gaf geen krimp! :muscle:t2::cold_face:

17 likes

Ik zag je foto voor ik de tekst las,en ik dacht, ,zo, die heeft er zin in, al voor 07.00 uur . :+1:

2 likes

En de drager gaf wel krimp…

3 likes

Ik geef het direct toe; het liet me niet geheel onberoerd inderdaad! :yum::sweat_smile:

2 likes

Goede morgen en een mooie vostok vrijdag allemaal! :blush:
Mijn oudste scuba maar eens. Hier is fraai de mooie oude lume te zien en de scherpe dunne opdruk.

16 likes

Goed bezeg Huub! :+1::grin:

1 like

12 likes

Cool shirt ook :watch::grin:

1 like

Iedereen een top weekend gewenst met jullie mooie Boctok’s.

8 likes

Haha Bill, deze alcoholistische boef heeft veel op zijn geweten waar we vandaag de dag nog de ellende van ervaren. Heb je nog een likje witte verf? Zou hem eronder schilderen. :stuck_out_tongue:

3 likes

Fijne Vostok vrijdag

15 likes

Vrinden,
Kleine hulpvraag; ik heb een stofje achter het plexi van m’n Vostok 710, zit er vanaf het begin achter en heeft zich inmiddels een paar keer verplaatst maar stoort me nog steeds. Is er een makkelijke manier om dat op te lossen? Alvast dank

1 like

Je zal het uurwerk moeten verwijderen om het glas schoon te maken. Meerdere malen gedaan, maar niet bij een Vostok.

Je begint in ieder geval met het verwijderen van de kroon en stem, daarna even kijken hoe het uurwerk gemonteerd is (plastic retainer, schroefjes).

1 like