Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Heeft iemand het type nummer van deze voor mij?


Kwam die tegen op marktplaats, vind hem helemaal geweldig maar hij lijkt beschadigd boven op.

Alvast heel erg bedankt

7 likes

9 likes

Leuke sniper! Eind jaren 80 schat ik, in ieder geval van voor 1992. Krasje op acryl glaasje poets je er zo uit. Handwinder. Helaas heb ik even het grote boek niet bij de hand hier. Anders kreeg je het type en kastnummer. 2409 uurwerk verwacht ik.

2 likes

Volgens mij is het een heerlijke 470 octogonale kast, zijn gepolijste broertje is de 320 kast.

Leuk zo, handopwinder dus met een mooi plat achterdeksel daarmee ligt hij mooi op de pols, mooie “cross hair” aka “sniper wijzerplaat. Bakelieten bezel inlay intact.

Gewoon doen!

6 likes

Jaren 70 vorm experimenten. Geinig.

3 likes

deze heb ik @Bert59 overgenomen er zit inmiddels wel stalenband op geplaats perfect horloge, de verpleegster zij dat is Russische, Richard

11 likes

Spacy designs. Waren helemaal in.

1 like

Bedankt. Voor de uitleg.

1 like

Mooi Richard , het is een mooie originele Sniper die een mooie band verdient .
Prachtige staat , goed lopend en dat voor een horloge 30 jaar oud . Bijzonder zijn de rode driehoek op 12.00 uur en het rode scherpschutter vizier .
Vaak is het rood verkleurt …
Leuk om een door mij verkocht horloge terug te zien bij een liefhebber !

3 likes

Ja nu je zegt Bert. Bij die, ook mooie, van marktplaats is de driehoek geel. Of zijn er verschillende uitvoeringen? :thinking:

1 like

Zijn ze nou nog niet op Bert?

3 likes

Haha nee Bill ik heb er nog 10 .
Ik heb het even geen aandacht gegeven . Ik draag eigenlijk alleen nog me zwarte en zilver Strela , en soms pak ik random even een ander .
Ik kijk nog wel in deze topic maar eerlijk gezegd begint me kennis te vervagen , geef likes voor foto,s en lees wat . Blijft leuk maar ben niet meer zo actief …

3 likes

Welke heb je nog

1 like

Voor de gezelligheid nog even een 24 uurs versie van de sniper.

14 likes

Staan al die namen in de boeken die ik van @Bert59 overnam? sniper etcetera?

1 like

Ja denk het wel Bill.

2 likes

Dan wordt het tijd voor COVID verlof.:face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ik zou die laatste 10 van Bert scoren! :wink:

1 like

Dat zou mijn huwelijk kosten

3 likes

2x Strela box en papers geen service nodig bj. 2010
1x Okeah box en papers 2003
2x Shurmanskie geen service nodig
3x titanium Vostok geen service nodig
1x Vostok Neptune 1995 nieuw staat geen service nodig .
1x Shurmanskie Gagarin 1952 . zeeeer mooie staat geen service nodig !

4 likes