Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Staan ze in het blauwe?

2 likes

Nee wel verschillend gedaan maar kreeg weinig reactie …

1 like

Ik bied ze aan voor leuke prijsjes maar de meeste vallen in het hogere segment .

1 like

Zucht, ik ga sowieso het een en ander verkopen. Moet mijn Cosmo diver bekostigen

4 likes

De Slava maar weer om! Eens kijken of ik de goud/bruine sunburst met patina sproetjes eens op een goede foto kan krijgen

11 likes

datum staat natuurlijk niet goed. Eigenlijk zou je niets anders nodig hebben: betrouwbare mooie waterdichte automaat die minder kost dan de meeste modehorloges!

17 likes

Komt dit project wel van de grond? Met Vostok was een een drama.

1 like

Duurt wel heeeeeel erg lang. Net een vergelijkbaar traject afgesloten. Oprichter failliet, geen horloge :scream: :expressionless:

Hoop dat dit niet een zelfde kant op gaat voor @BroederBill

4 likes

Anderen zijn al aan het betalen… Ik bewust niet

4 likes

En wat is nu de te verwachten uitleverdatum? En van de 987 op de lijst en 440 op de wachtlijst zijn er hoeveel over?

Een service gehad waar ik niet trots op kan zijn. Iets minder onderdelen dan voor de service. De shockspring van het escapewheel helaas geknapt en de 2 van de donor ook. Waarschijnlijk ook hierdoor geen strakke lijn op de computer. Zo geprobeerd af te stellen dat die, hopelijk binnen de minuut afwijking heeft per dag. Gelukkig rouleren we thuis veel met de horloges dus zijn we gewend ‘s morgens ons horloge te moeten aanslingeren en op tijd zetten.

Maar de zwarte kast met de plaat en alle patina wil ik graag om mijn pols morgen. Bandje lijkt ook wel geinig. Is een quick release dus zal nog wel experimenteren met andere bandjes.

12 likes

Jij mag wel een eigen winkel openen :grinning:, maar wel kritisch zijn op hetgeen je in de verkoop doet hoor! We zien de aankondiging wel verschijnen.

Ik zal het eerst via de ballotage commissie laten gaan. Op moment dat ze afwijken van het origineel kan ik het ook benoemen in de advertenties. Sommige veranderingen zijn verbeteringen. Maar de koper moet dat wel weten.

4 likes

Keurig Bill! :wink:

Blijft hetzelfde als een kind die gaat kijken of er iets in zijn schoen zit… ‘s morgens beneden komen en zien dat het horloge waar je de avond ervoor aan hebt geknutseld nog steeds loopt en ook nog op de juiste tijd!

16 likes

Ik ga 'm écht niet dragen maar voor de grap mag die wel op de foto. Wat een gedrocht! Maar loopt wel prima op tijd dus toekomstig donormateriaal. :sweat_smile:

13 likes

Tsja, mooi zijn dit soort horloges zelden. Maar wel een interessant tijdsbeeld.
Ik zou hem bewaren als leuke curiosa?

4 likes

Is het met horloges net als bij honden? Hond lijkt op baas en andersom? :stuck_out_tongue:

1 like

Vandaag deze Slava om de pols. Eén van de mooiste Slava designs vind ik.

23 likes

Ik ga maar eens een dial laten maken met m’n eigen kop erop, blijkbaar kan het gewoon :grimacing:

3 likes