Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Haha, als je dezelfde staat van dienst hebt als Gorbatsjov zou het mogen.

4 likes

Helemaal mee eens!! Jammer dat veelal het chroom het zo slecht uithoudt op die Russische kasten.

2 likes

Dat niet, maar ik ben zeker zo knap… :stuck_out_tongue:

Trouwens, vergeleken met zijn leeftijd heb ik nog wel ff om nog wat te bereiken ook!

1 like

Ik heb intussen wel ongeveer even veel haar als Gorbatsjov. Gelukkig stopt de vergelijking daar. Denk ik. :joy:

2 likes

Die wijn vlek is ook moeilijk te imiteren denk ik. :wink:

Pfffrt. Mijn dochter tekent er elke avond meerdere op iedereen die in de buurt durft komen, voor ze in bad gaat. Ik kan eens informeren of ze specifieke commissies doet. :grin:

1 like

Ha ha, ik ben ook redelijk geschikt als basis voor de dergelijke kunstzinnige uittingen. Maar mag ik bedanken? Ik heb genoeg aan mijn kunstzinnige vrouw.
:grin:

1 like

Het is een hebben dingetje, maar leuk in een vitrine ,niet om te dragen maar smaak verschilt en maar goed ook.

De Perestrojka .

Dat woord zijn ze even vergeten Richard.

2 likes

idd het zal nog lang
duren.

1 like

Genieten van dit mooie horloge :slight_smile:

12 likes

Morgen maar stukje rijden…

14 likes

Wordt weer hip in het oosten :smirk:

Renault heeft Lada weer terug verkocht aan de Russen.
Zo ook zijn er vergevorderde plannen extra importkosten te heffen voor producten uit Rusland. Ziet er niet best uit voor onze hobby.

6 likes

Ik dacht dat er op dit moment helemaal niks deze kant op komt.

2 likes

Voor de verkopers onder ons weer wel. :wink:

4 likes

Daarom maar deze mooie vandaag om de pols :+1:t2:


In afwachting van de Neptune van @Bert59 :grin:

13 likes

Laagste Afval Der Autotechniek betekent dat toch? :grin: Vroeger wel eens test gereden in een rasechte Lada. Op zich niet zo slecht behalve dat ie eigenlijk alleen maar rechtuit wilde…

3 likes

Het is dat NL niet het meest ideale land is voor dergelijke merken maar zou dolgraag een Niva of Buchanka willen rijden!!

2 likes