Geinig! Tank leeg en temperatuur op nul. Maar accelereert als een dolle als je de seconde wijzer volgt.
Echt leuk dit! Ik mis wel de FSO
Nee, dat nou ook weer niet
https://komandirskie.com/
Ik ga jullie uiteraard niet vertellen dat je hier kunt bestellen en het aankomt. Dat zou niet getuigen van goede smaak. Bezorging en betaling gaan via Kazachstan
Ik zeg niets…
Maar… Mijn Radioroom kocht ik net voor de inval voor €58 en kost nu €93! En dat is grotendeels te wijten aan de koers van de Roebel.
Dat snap ik niet. De roebel is toch minder waard geworden? Dan zou het t.o.v. de Euro juist goedkoper moeten worden. Of zie ik iets over het hoofd?
De koers is ingestort na de inval op 24 februari maar is daarna juist flink gestegen. Hoe dat kan gezien de huidige situatie begrijp ik ook niet maar ik ben geen econoom.
Dat snap ik ook niet.
je zou zeggen van wel.
Idd vreemd.
Zodat je meer betaald als je toch gas uit Rusland koopt? Dus bewuste manipulatie van de koers? Maar ben gewoon technicus.
Zoiets heb ik ook begrepen Jan, maar ik ben ook technicus
Wat een gaaf horloge. Leuk zo, een dashboard. Waar heb je dat gevonden?
Hou het on topic a.u.b.
Dank u!
Die eerste vind ik geweldig. Zou ik bijna kopen. Lekker nostalgisch (eind) ? jaren 70 dashboard. Toen de auto’s “modern” gingen worden.
Ik had de Lada 1200 station. Volgens mij was hij uit …'82. Ik kocht mijn eerste lada in '92. Was het model met ronde koplampen. Groot achterbak. Verlichting onder de motorkap en mega grote stuur. Echt een poging om Amerikaans over te komen. De verwarming was een plastic luikje dat je open moest klappen. Zat in het midden onder de cassette radio.