Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Tot maart vond ik de Vostok’s leuk. Heb ze echter sinds maart niet meer aangeraakt.

Had in februari nog vijf besteld; waren in de eerste oorlogsdagen in de Oekraïne binnengekomen. Had er een bekeken; op een blauwe NATO-band (hoe ironisch) die voor geen meter zit. Heb de rest niet eens meer uitgepakt en in een kast gelegd.

Heb vandaag maar eens die doosjes opengemaakt. Die blauwe NATO gaat eraf en ook die twee bracelets. Die twee zwarte rubberen banden zijn heel heel goed. Zacht rubber, vormen zich om de pols.

Weet nog niet of ik er nog een om de pols ga doen. Bijzondere mindfuck is dit; geen aantrekkingkracht om hem om te doen.

12 likes

Zet ze in het blauw. Er zitten mooie exemplaren bij. Ik heb geen enkele moeite om ze te dragen. Ook al haat ik het regime en de kliek eromheen, ik heb niks tegen de gewone Russische burger. Zonder in details te treden: in de geschiedenis hebben sommige Oekraïners zich ook beestachtig gedragen, net als groepen uit vele andere landen ter wereld.

Kortom, horloges en politiek en bevolking houd ik gescheiden.

4 likes

toen was ik nog jong Aruba met ,de Russische Mercedes

7 likes

Dank Folkert. Bericht van mij kwam misschien ‘zwaar’ over.

De bevolking neem ik niks kwalijk. Gaat mij erom dat als ik naar een Vostok kijk (is een horloge namelijk :wink: dan krijg ik toch associaties met die oorlog die nu woedt.
Ik kan heel eenvoudig een horloge van een ander merk dragen. Ben op dit moment wat bandjes over en weer aan het wisselen.

Heb in totaal 40 Russische horloges. Ga ik gegarandeerd spijt van krijgen als ik ze wegdoe. Ik heb trouwens nog nooit een horloge verkocht.

9 likes

Bij twijfel niet verkopen anders komt de spijt achter af. :+1:
Ik heb maar een Rus en die hou ik.

4 likes

een horloge heeft naar mijn mening niks met
oorlog te maken dat is mijn visie , ik ben ook zeer tegen oorlog daar zit niemand op te wachten.

6 likes

Ze doen het goed met elkaar ze bijten niet

11 likes

Genoeg alternatieven… lekker een Casio Duro omdoen. Vergeet even dat het een quartz is :grin:

3 likes

Haha. Op een mosterd NATO ziet die zwarte Duro er wel super uit…

1 like

Ik ben niet zo’n quartz liefhebber maar voor Casio maak ik graag een uitzondering. Dat merk heeft altijd iets speciaals voor mij gehad.

3 likes

Geen last van. Die rode Komandirskie is best wel tof.

3 likes

Check.

Toevallig vandaag eentje om die Jody van Just One More Watch maar niks vindt. Nobody is perfect.

4 likes

16 likes

Wat zit je hier Richard! Hup terug naar Aruba! Kon dat maar zo he.

1 like

Wat Hans al zei, die rode viel mij ook gelijk op. Mooi exemplaar! Bijzondere kleur en mooie kast!

2 likes

Ben je Amerikaan Richard?

Even de stars and stripes laten wapperen. :blush:

10 likes

Binnenkort te vinden in het blauwe gedeelte :wink:

16 likes

Leuk! Hij is er dus met datum en zonder datum. Mooie Erik!

2 likes

Thnx :slightly_smiling_face:
En met rode cijfers op het datumwiel.

1 like

O ja! Zie het nu ook. Stijlvol detail!

1 like