Hoezo, deze heeft gewoon pennen die je eruit kan drukken.
Ik had de schakels beetje open gemaakt van mijn band …
Mooie wijzerplaat! En dat kleine zicht venster is ook netjes gedaan!
En wat die Agat betreft, je hebt vaak meer dan je dacht. Zo was ik bij horloges tellen de 2 Electronica’s vergeten en de oude horloges van mijn ouders.
Zo gewoon is dat niet
Door de nabewerking is een en ander iets teveel met elkaar in contact gekomen. Dat wordt idd met beleid losmaken

Nee hoor, zo ziet het er bij mij ook uit, gewoon eruit duwen conform richting van de pijl op de band. Jullie maken het jezelf veel te moeilijk.
Dat bedoel ik, maar wel met beleid
Beterschap!
Beterschap!
Beterschap Mark !
Knuffel marc. ik wil ook een paar dagen vrij😉
Klusje geklaard er uit was idd makkelijk er weer in wilde de pin niet 123. Uiteindelijk gelukt en hier dan het pols schot:
Zoals jullie kunnen zien ziet het er picobello uit. Ik zag wel dat de plaatjes bij de eindlinks wat verbogen zijn. Dat ga ik nog even oplossen

Nu wil ik toeteren

Je wordt er niet vrolijk van en loopt weer op ook die covid, wij mijden zo veel mogelijk massa publiek, het wil niet zeggen dat het niet krijgt ken ken al bij de buurtsuper.
Mooi Bill, blijven fijne horloges in de breedste zin van het woord. Fraaie relaxwatch.
Heb trouwens voor het eerst een flag aan mijn broek gekregen. Pats boem! Blijkbaar werd mijn uitleg/analyse over de Russische economie niet gewaardeerd. Antwoord verwijderd, voldeed niet aan de inhoud van dit topic, terwijl het de voortgang van onze gezamenlijke hobby direct raakt.
Ach! Is lastig inderdaad Dirk. Ik probeer ook on topic te blijven maar soms heb je de neiging iets uit te leggen.
Sfeer foto dan maar?
Mooi horloge! Ergens in Nederland verkrijgbaar?
In ieder geval in Duitsland. Betrouwbare handelaar.
Sorry, zie nu dat hij (daar) uitverkocht is.
Alleen deze kleur trouwens.
Er zijn nog 6 andere kleuren gewoon leverbaar. Plus 2 andere uitvoeringen. Wist ik ook niet.