Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Mooie exemplaren. Met deze quote heb je in ieder geval hier al een aanzet gegeven.
Misschien vind je in dit draadje al een liefhebber. Helaas zit is deze maand al aan mijn huwelijkse voorwaarde afspraken tax. :slight_smile:

1 like

Familie
“History of the Ruhla brand: The first watch to be mass-produced and the first German watch in space. 124 years in 24 images. | by Grigory Zabelin | Medium” https://medium.com/@Grigory/history-of-the-ruhla-brand-the-first-watch-to-be-mass-produced-and-the-first-german-watch-in-space-f5d2ba2aba09#:~:text=The%20development%20of%20Ruhla’s%20first,was%20inexpensive%2C%20accurate%20and%20reliable.

7 likes

Dat is nou net de grap: het kleinste deel noemde zich Germany en GDR. Het grootste deel West(ern) Germany en BRD. Tja, politiek :roll_eyes:

1 like

Die is vast van na de Wende, Bill. Bij de mijne (zelfde kast) staat er namelijk Made in GDR.

Fijne Vostok vrijdag! :sunny::watch:

17 likes

Fijne Vostok vrijdag allemaal.

14 likes

De vostok vrijdag begint zonnig! Ik wens jullie een mooie voortzetting toe! :sunglasses:

17 likes

In welke tijdzone zit jij Jan? :grin:

1 like

:rofl:
Ik dacht, ik maak een mooie, klassieke,10 over 10 foto Folkert! :wink:

Zit te vaak onder water. :grin:

4 likes

Deze van de week van Henri overgenomen. Moet er nog even een mooie bijpassende band bij zoeken. Als dat geen goede Boctok vrijdag is weet ik het ook niet meer. Overigens, komende weken veelal remote off grid dus noodgedwongen weinig inbreng.

13 likes

Klinkt spannend Dirk! :blush:
Mooie Vostok! :+1:

1 like

Over patina gesproken…

14 likes

12 likes

Met een vleugje Tudor :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

2 likes

Ja, nu je het zegt. :blush:

1 like

Fijne Vostok-vrijdag!

19 likes

Vostok vrijdag middag wissel voor aan het strand… :watch:

17 likes

Goed opgemerkt! Moet er alleen wel een sniper wijzerplaat in wil die helemaal op een Tudor gaan lijken. Heb nog zo’n wijzerplaat liggen dus toen ik dit exemplaar voorbij zag komen zag ik uppertunities. Mooie jubel band erbij en je hebt een Tudor lookalike. Gelukkig staat er nog Boctok op. :smiley:

3 likes

Ik heb niks tegen Tudor en vind het een geslaagde combinatie.

2 likes

may the force be with you

15 likes