Mooie exemplaren. Met deze quote heb je in ieder geval hier al een aanzet gegeven.
Misschien vind je in dit draadje al een liefhebber. Helaas zit is deze maand al aan mijn huwelijkse voorwaarde afspraken tax.
Familie
“History of the Ruhla brand: The first watch to be mass-produced and the first German watch in space. 124 years in 24 images. | by Grigory Zabelin | Medium” https://medium.com/@Grigory/history-of-the-ruhla-brand-the-first-watch-to-be-mass-produced-and-the-first-german-watch-in-space-f5d2ba2aba09#:~:text=The%20development%20of%20Ruhla’s%20first,was%20inexpensive%2C%20accurate%20and%20reliable.
Dat is nou net de grap: het kleinste deel noemde zich Germany en GDR. Het grootste deel West(ern) Germany en BRD. Tja, politiek
Die is vast van na de Wende, Bill. Bij de mijne (zelfde kast) staat er namelijk Made in GDR.
De vostok vrijdag begint zonnig! Ik wens jullie een mooie voortzetting toe!
In welke tijdzone zit jij Jan?
Ik dacht, ik maak een mooie, klassieke,10 over 10 foto Folkert!
Zit te vaak onder water.
Deze van de week van Henri overgenomen. Moet er nog even een mooie bijpassende band bij zoeken. Als dat geen goede Boctok vrijdag is weet ik het ook niet meer. Overigens, komende weken veelal remote off grid dus noodgedwongen weinig inbreng.
Klinkt spannend Dirk!
Mooie Vostok!
Met een vleugje Tudor
Ja, nu je het zegt.
Goed opgemerkt! Moet er alleen wel een sniper wijzerplaat in wil die helemaal op een Tudor gaan lijken. Heb nog zo’n wijzerplaat liggen dus toen ik dit exemplaar voorbij zag komen zag ik uppertunities. Mooie jubel band erbij en je hebt een Tudor lookalike. Gelukkig staat er nog Boctok op.
Ik heb niks tegen Tudor en vind het een geslaagde combinatie.