Edit:
Gekocht bij Poljot24, welbekend hier.
Gelimiteerde oplage van 100 stuks per model. De roodgouden was heel snel uitverkocht. Naast deze geelgouden was er ook nog een verchroomde versie.
Allemaal nu al een hele tijd uitverkocht.
Edit:
Gekocht bij Poljot24, welbekend hier.
Gelimiteerde oplage van 100 stuks per model. De roodgouden was heel snel uitverkocht. Naast deze geelgouden was er ook nog een verchroomde versie.
Allemaal nu al een hele tijd uitverkocht.
Ja uit nieuwsgierigheid net nog even gegoogeld bij hem. Zag ze ook niet meer staan.
Zowaar een Vostok gespot in de stad zojuist, volgens mij was het een komandirskie met de zwarte plaat en rode KGB letters met ster.
Ziet er netjes uit! Ik schat uit 1993.
Zeldzame waarneming Mark!
Jazeker, ik verschoot ervan
Ik zie bijna nooit wat iemand om heeft. Zeker niet bij spontane ontmoetingen.
Mooie combo, en cyrillic overal veel bijeengeraapte Raketas mixen beiden, dat is slecht voor mijn OCD.
Hou die maar bij!
Mooie 24 uurs Raketa met bijpassende beker!
“КОРМЯ” spreek uit ‘kormja’ wat ‘voeden’ zou betekenen.
Wat staat er op de bovenste regel? Ben nu benieuwd.
Dan kan ik je een hand geven, want gemixt houd ik ook zeker niet van
Een mede-Russischspreker?
Je zit in de goede richting inderdaad, er staat: Нас и здесь неплохо кормят. (Ook hier worden we goed gevoed). Het is een citaat uit de Sovjetserie «Возвращение блудного попугая».
Ik let er nooit op idd ,het moet net opvallend zijn ,ik let nog geen eens op vrouw om heeft , Jan
Terugkeer van de verloren papagaai??
Mede Russisch spreker is iets te veel eer. Maar heb een (halve) beginners cursus op de volksuniversiteit gedaan. Toen kwam corona en de cursus stopte voortijdig. Jammer.
De lesboeken zijn nog wel handig.
Fascinerende taal. Ook door dat bijzondere alfabet.
Jouw vrouw bedoel je toch? Moet je wel doen Richard, wordt gewaardeerd heb ik gemerkt.
ik hou veel mijn mijn Esther ,ik haar kleuterschool 55 jaar geleden en de zelfde straat gewoond