Zo blijkt
Zeker jammer dat corona roet in het eten heeft gegooid. Mocht je je Russisch ooit eens willen oefenen, dan help ik je graag. Om het ontopic te houden: Dan kunnen we over horloges praten.
Zo blijkt
Zeker jammer dat corona roet in het eten heeft gegooid. Mocht je je Russisch ooit eens willen oefenen, dan help ik je graag. Om het ontopic te houden: Dan kunnen we over horloges praten.
Восток Воскресенье bekt nog lekkerder dan Vostok Vrijdag, dus niks mis mee.
Goed gevonden!
Draagt heel fijn met 20mm band aanzet , loopt erg mooi , goede reserve en krachtige lume …geen service nodig .
Is er iemand die het horloge over wil nemen dan laat ik hem toch gaan …
2003 originele staat met box en papers …
Ah, is de re-issue een 20mm?
klopt is ook mooi alfabet ,en de Griekse, ik maak heel veel taal fouten in het Nederlands ,bij ons thuis werd veel Engels gesproken toen ik nog jong was zit er nog steeds in ,een taal is moeilijk om te leren voor de één makkelijker dan de ander .
Dit is een vroege re-isseu , volgend jaar 20 jaar oud .
Origineel van de Poljot fabriek .
Weet er iemand of er “endlinks” bestaan voor een Poljot Tachometer om andere bandjes te gebruiken ?
Wil er me een kopen, maar 9/10 gaat de letalen strap te klein zijn.
Foto is van internet
Thx !
Welke polsomtrek dien je te halen? Voor mijn gevoel zijn deze Poljots vaak nog voorzien van de standaard te lange band die ergens richting 20cm gaat. Als je de originele band als onderstaand erop hebt/koopt dan is de kans groot dat er hier leden zijn met een overschot aan schakels (volgens mij zijn de schakels van de Shturmanskie hetzelfde).
Speciale endlinks ken ik niet, maar mogelijk dat de “Ali band voor de neptune” hier ook op past.
Ziet er inderdaad net zo uit als de Poljot straps op de Sturmankie’s . Behalve dan de endlinks
Effe verder inkijken, thx !
Heren …!
Jubileum ontvangen …
Bedankt namens kinderen en kleinkinderen !
Jubileum - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges
@Bert59 enorm gefeliciteerd met deze mijlpaal.
Toevallig ben ik gisteren ook gehuldigd, alleen, ik zal voor altijd één jaar achter jou aan hobbelen.
Ja ik zie t ik heb m 3x
Ga zo door mannen.
Dit gezellige, vriendelijke topic in stand houden.
Echt een heel gave GMT!