Verbaasd mij inderdaad hoe mooi die nog is. Maar je deed het dan ook erg netjes!
En op een gladde garagevloer vermoed ik?
Redelijk glad inderdaad, wel de nodige beschadigingen in de vloer zelf waardoor het niet helemaal mooi glad is
Er is overigens twee keer overheen gereden, ik was zo slim om de eerste poging niet vast te leggen.
Toen was ik dertien.
Ben jij nog zo’n jonge man Bill!
(In 1993 was ik zo oud als jij nu bent )
Yes en jonge opa x 4. Ik moet nog 14 jaar werken en zit al bijna op 37 dienstjaren. Vroeger was de belofte 40 jaar billen wassen en dan pensioen.
Fkm? Siliconen?
Dan klopt jouw 13 jaar in 1993 niet Bill, dacht al dat het niet klopte gezien de leeftijd van je oudere broer
Nee synthetisch rubber, voelt veel beter dan siliconen. Nog geen €10 per stuk bij Ali.
Ben toch blij dat ik in de wegenbouw ben gegaan Bill. Maar ja goed dat we niet allemaal hetzelfde willen doen.
In 93 was ik 23 jaar en ik startte in 86 in de zorg. Staat het verkeerd in mijn profiel?
A ha, wel eerlijk zijn Bill.
Ah ok, je zei: dertien, dat moet 23 zijn. Respect dat je al 37 jaar mensen verzorgt!
Ik wilde eigenlijk theologie studeren. Maar ontdekte in de zusterflat dat het daar leuker was.
Bouwjaar 16 febr 1970
Ja die is 5 jaar ouder met zijn tweeling zus
Hoogste tijd voor weer on topic, dames en heren. Mooi moment om de zwarte Poljot weer eens te showen.
Heel fraai Jan!