Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

13 likes

Je moet wel wat zuiniger worden op die 119 modellen Richard! :thinking: :wink:

2 likes

Dat moet ook vind geen tweede keer meer plaats Jan, ze worden steeds zeldzamer

2 likes

Ze maken ze niet meer Richard. :disappointed_relieved:

2 likes

klopt het model is beter dan de 090 die vind ik persoonlijk iets te groot ,alleen het Kaliber: 2209 is volgens mijn moeilijk te repareren.

2 likes

Precies! Ik heb een 090 weg gedaan omdat die te groot was (en niet zo mooi scherp afgewerkt als een 119) en een 119 weggedaan omdat hij niet lekker liep en moeilijk te repareren was. :grin:

Ze zouden de 119 kast nieuw moeten maken met een modern uurwerk.

2 likes

idd maar dan iets anders dan de oorspronkelijk 119 , dan de lugs 19 mm voor oplichting te voor komen

2 likes

20 mm dan graag Richard, meer banden keus. :blush:
De oude 38 mm Strela met de 3133 had ook 19 mm lugs. Vervelend geprop om er een 20mm band daar tussen te drukken. Zit ook niet helemaal mooi.

2 likes

20 mm zou beter zijn idd

2 likes

nog even een foto uit de ouden doos, nog steeds blij met dit horloge ,ga even tv kijken met mijn vrouw en een biertje kasteel .

15 likes

Vandaag weer eens de Neptune om , van dit horloge kan ik zeggen dat het een keeper is , de band is aan gepast voor mijn pols dus reden te meer .
42 mm en amper lugs , zit heerlijk !
Heren fijne dag !

15 likes

Goedemorgen heren,

Laatste tijd niet echt actief geweest ivm prive omstandigheden en vakantie. Ondanks het feit dat ik zelf geen Russen meer in het bezit heb, kijk ik hier nog graag mee en geniet nog altijd van de mooie foto’s die hier gepost worden. :+1:

Mijn eigen collectie is heel erg (bewust) uitgedund en bezit nu een 5 tal horloges, waaronder een Doxa 200, 2 x Squale 1521 en 2 x Seiko mod en daar ga ik het voorlopig mee doen. :wink:

16 likes

Een mooi kleurig gezelschap Anno! Leuk dat je weer eens langskomt! :blush:

1 like

Ik mis een rus ertussen :thinking: :grin: :wink:
Mooi setje :+1:t2:

2 likes

Leuke horloges Anno , ik heb er nog 8 , er mogen er nog wel wat weg maar een maand of 6 geleden had ik er 28 dus schiet aardig op met verkopen .

3 likes

Even uitwaaien… lekker rustig aan zee.

16 likes

Waar ergens Folkert?

1 like

Kijkduin (DH) Jan

1 like

Ik in Egmond. Ik dacht, ik wandel even over het strand die kant op. Maar beetje ver. :wink:
Zonnetje komt er nu lekker bij Folkert! :sunglasses:

14 likes

Heerlijk weer! Ik verlang niet naar Zuid Europa in de zomer. Vanavond nog even een rondje fietsen.

3 likes