Met dit horloge begon mijn Vostok liefde
https://www.netgrafik.ch/russian_space_watches.htm
Lees dit artikel maar eens. Geeft een aardige indruk van horloges die de ruimte in zijn geweest. Van een aantal zijn nog best vergelijkbare uitvoeringen te koop. Soms wel even geduld en zoeken op bijv. Ebay.
De website heeft ook mooie foto’s van de collectie van deze verzamelaar.
Mijn eerste Rus, en nog steeds een favoriet.
Precies wat een horloge moet zijn. Speels, Simpel , Precies .
Een keer opwinden, twee dagen plezier, en morgen weer wat anders.
Hier is het kleurverschil overduidelijk! Echte CCCP versie
Welke kast is dit? Het lijkt op een 67 maar de lug to lug lijkt me smal.
Dit is de 470 mat de 320 is gepolijst is ook 18 MM
Zolang het geen FrankenRolex is zou ik er geen buikpijn van krijgen. Zolang de motor en de kast klopt. Zou ik het autotuning/stylen noemen. Mijn Ford is nog steeds een Ford ondanks een aantal aftermarket onderdelen. Vast Chinees…
Kijk praten we over een oude T-Ford voor in de vitrine/museum dan moet hij inderdaad volledig origineel zijn. Tja gaat om de insteek denk ik. Gerard Joling …is hij nog Gerard Joling? Als hij zijn mond open doet gaan ze oogleden omlaag en oren naar achter.
Ik vind de horloge er goed draagbaar uitzien
Amphibia Cassa 1190 tonneau | Vostok Amphibia CCCP dit is site daar staan diversen horloge modellen op het is Italiaans ,dat is vertaalbaar
Ik denk dat alle mogelijk denkbare combinaties wel verkocht werden als mensen al niet zelf aan de slag gingen/gaan. Dat laatste heb ik zeker gedaan, echter niet bij deze.
Super, ga ik meteen lezen!
Zo een is in de ruimte geweest. Met iets nieuwere wijzerplaat dan deze van 1988.
En een oudere versie van deze. Met San serif lettertype dan.
Gewoon te koop dus Tom.
Gevoelsmatig zeg ik eerst een paar weken in laten lopen Folkert. Ook weleens ergens gelezen. Ze lopen vaak eerst iets te snel. En na een paar weken ineens veel beter.
Bedankt Jan! Ik ga m in laten lopen en geduldig wachten…