18 seconden in de plus lijkt mij erg mooi voor een Vostok. Niks aan doen dus.
Mijn eerste Vostok heb ik afgeregeld binnen +/- 2s per dag maar ik moet inderdaad niet proberen en verwachten er een certified chronometer van te maken
voor zover die app 100% correct is, maar bon ik zou het in de gaten houden en je kan em alsnog open draaien. Diegene die ik bouwde loopt ondertussen via de app op -12 maar hij blijft wel op de minuut gelijk met m’n GSM. Dus het bewegen in verschillende richtingen zal dan wel het ene en het andere compenseren zeker.
Ja bij mijn scubadude maakt het veel uit in welke stand je m houdt. Per etmaal dagelijks gebruik, in de nacht dial up, nu ca. 2s achter na enkele weken inlopen en zelf afregelen.
De radio room ga ik eerst een aantal weken in laten lopen, dan kijk ik verder.
Zo te zien een heel leven achter de rug.
Dat is inderdaad maar de vraag. Je kunt jezelf zelfs afvragen of de app zich identiek gedraagt op verschillende telefoons. Ik weet het niet.
Ik heb er twee Russen (Zaria) mee afgeregeld. +5sec/dag dial up leverde een soort ‘sweet spot’ op waarbij de positionele verschillen elkaar lijken op te heffen.
Tot op heden blijkt de app in ieder geval heel bruikbaar.
Beter als achterlopend
Dat is ook mijn ervaring.
Daarna blijven ze verbluffend constant.
Na bijna tien jaar loopt mijn Amphibia met gemak
tussen de -2 en + 4 sec per dag.
En dan draag ik hem dus klokje rond.
Ongelofelijk eigenlijk voor zo’n tractor.
En tot 200m waterdicht en dat voor zo 90 euro!
Ergens op Youtube staat een filmpje van mensen die dat getest hebben. Ergens tegen de 600 meter gaf het horloge het op, meen ik me te herinneren. Kan het niet zo snel vinden.
Ik vind 'm mooi! Goed passende band ook…
800 meter was dat, in een druktank.
Maar ze zijn ook bevroren en in een bak met kokend water
weer ontdooit, van een viaduct af gegooid … ect.
In het begin van mijn horloge-interesse dacht ik dat het speelgoed was.
Maar ik moest er eentje hebben, ik was zeer benieuwd.
En ik moet zeggen ik heb van die aanschaf nooit spijt gehad.
Ik vind het een “tractor” die qua prestaties en uiterlijk makkelijk kan tippen aan duurdere duikers. En ook nog een 100% Russisch product met “in house” uurwerk.