Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

is ook zo ,het is ook ondergewaardeerd., het mooi werk.

2 likes

Soms moet oud ruimte maken voor nieuw. Niet dat ik ooit een smartwatch zou kopen. Is wat mij betreft ‘A contradiction in terms’

1 like

Daar heb ik ook niets mee. Maar niet omdat een ‘horloge’ nooit ‘slim’ zou kunnen zijn, maar omdat ik een horloge waardeer als een technisch sierraad.
Ben altijd een liefhebber geweest van tandwieltjes en mooi bewerkt metaal. :blush:

Een Lemania is ook niks mis mee. :wink:

13 likes

idd ik vind een mechanische horloge mooier geeft bij mijn een beter gevoel.

2 likes

Smarter dan deze 2 wordt het bij mij niet. :wink:

Deze mochten komen omdat het zo lekker nostalgisch eighties is. En een mooi verhaal erbij van de fabrikant. Hij gebruikte orginele oude productie lijnen om weer een serie Electronica’s uit te brengen.

11 likes

Lemania of seconda is ook netjes

Dank je Bill.

Als ik zo jouw collectie bekijk, duurt het nog even voor bij mij die tijd gekomen is.
Om de vergelijking door te zetten.,
Als je mijn horloges op dit moment ziet als flinke achtertuin, ben jij toch in het bezit van een aanzienlijk regenwoud.

3 likes

Ik doe aan desk diven met de Neptune

14 likes

Nog maar eens wat bandjes als probeersel voor de Poljot. @hendrik: geen blauwe croco :joy: wel iets wat er naast heeft gelegen.

En gelijk een middagwissel :smiley:

17 likes

Eerste bandje Friso! :grin:

1 like

:joy: vind ik ook mooi maar die zit te ruim :sleepy:

De tweede! Hands down de mooiste wmb. :grin:

1 like

Gaatje erbij?

Nee, lug breedte is 20 bandje is 18 :thinking:

Tsja. :thinking:

Dit horloge heeft een zeer bijzondere lug uitvoering. Visueel zou het dus kunnen, maar dan moet je wat vulling hebben zodat hij gecentreerd blijft zitten. :wink:

Die staat idd ook erg goed!

Het Hirsch bandje voor z’n oom is net door de brievenbus gevallen. Hoog tijd dat ik de Okeah zelf eens een poetsbeurt geef dus, maar intussen… sfeerfoto’tje, ongepoetst, niet opgewonden en tijd niet goed gezet. :wink:

Het andere custom bandje is nog in productie, dat zal voor eind van de maand zijn.

14 likes

Ook mooi Lennert! Croko staat, zo wie zo, goed op die Okeah 's.
En die andere hoe gaat die er uit zien?

1 like

Ik ken helemaal niks van dit russisch spul en kwam hier es kijken… Wat een leuk spul zit er tussen! Mijn interesse is gewekt. :grin:

5 likes