Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel VII

Lekker blijven volgen Pieter.
We zijn nooit te oud om te leren. :+1:

1 like

Hey, dat eerste bandje ken ik ergens van :wink:

Staat de OKEAH echt een stuk beter dan de mijne :smiley:

Huh, ik weet nergens van :wink: :face_with_hand_over_mouth:

Klopt helemaal, maar ja: te smal :expressionless: ik heb een ander horloge waar deze wel op past. Zal tzt foto’s posten :+1:t2:

1 like

Welkom in dit topic! Russische horloges zijn leuk, degelijk en voordelig. Onderwerpen zijn apart en op sommige punten uniek. Hopelijk in de toekomst weer beter verkrijgbaar nieuw.

1 like

Zo, heel snel een once-over met een doekje, tijd en datum goedgezet en om de pols voor de rest van de dag. Ik kijk veel te vaak naar de pols nu. Een grondige poetsbeurt moet nog even wachten.

De andere wordt een blauwe canvas met rood leer onderkant en hoekig einde. Ben benieuwd. :crossed_fingers:t2:

14 likes

Klinkt goed!

1 like

1 of 2

Beste beslissing sinds je op het forum zit.

Precies dat dus.

Dat had ik 2 jaar geleden dus ook.
Nu is rus nr 8 onderweg.

5 likes

Que? :thinking:

The watches shown in this thread are highly addictive.
Known side effects are depleted bank accounts, sudden participation in Vostok Vrijdag and your wife leaving you.
Continue at your own peril.

6 likes

Lekker, in het zonnetje.

14 likes

Welkom hier Pieter! Bij het gezelligste en meest ongedwongen topic van het forum!

Bij verdere stappen zullen wij je zo goed mogelijk adviseren! :grin::+1:

4 likes

Welke band ook, dit is in mijn optiek een van de fraaiste Russen :sunglasses:

2 likes

Dank!

Ik heb er ook één ,ik heb het special gekocht om dat het mijn doet denken aan een lang vervlogen tijd het elektronische casio horloge.

Precies! Toen was dat iets bijzonders. Je zat er mee te spelen in de klas op de technische school. :blush:

3 likes

Klopt tot ik het voor een week moest inleveren na drie waarschuwingen en het alarm maar af laten gaan in de klas

5 likes

Ik ga onverwacht toch een beetje op @PetraO lijken.
Morgen komt er hier een nieuwe Vostok binnen, en vanavond werd een eerder bod op een andere Vostok ook geaccepteerd. Die heb ik net betaald, en die komt dus met een beetje geluk deze week ook binnen.
Om het te vieren heb ik deze nog maar even omgedaan, omdat de nieuwe de rode versie van deze is.

18 likes

Mooie set wordt dat Eddie! :+1:

2 likes

Goed bezig :crazy_face:

2 likes