Deze is ook leuk. Maar ik ben benieuwd naar de rode. Tja, soms komt er iets voorbij dat je niet kunt laten liggen.
Vergis ik me of is er weer belangstelling voor Russische horloges ?
Ik krijg ook meerdere reacties via instagram …
Er zijn er nog 7 die ik wil verkopen van de 28 , wat ik over heb zijn zeldzame maar het kan zomaar dat ik die ook kwijtraak …
Er is ook terug een pak meer aanbod plots, heb ik de indruk. Hopen Vostoks, maar evengoed 3133s en 3017s. Wat geen goeie evolutie is voor mijn bankrekening…
Misschien door schaarste? Je kunt er moeilijker aankomen, vanuit de Rusland of Oekraïne. Ik denk zelfs dat sommigen gefascineerd raken door de oorlog zelf. Moeilijk te zeggen.
Goede morgen,
Dan kan een ‘woestijn’ horloge ook wel Johan.
Gelukkig nu nog een heerlijke 20 graden.
Hou het hoofd koel mensen!
Heel goed!
De wijzerplaat is ook naar het voorbeeld van een scheeps radiokamer klok ontworpen.
Hier staan wat interessante weetjes voor de liefhebbers.
Klopt ik vind de deksels ook mooi ,deze bestaat volgens mijn ook zonder gravure.
ik zwem er ook gewoon mee alleen niet met vintage ,mijn rubbers zijn wel vervagen maar toch , het is moeilijk terug te verkrijgen in goede staat.
Nee met vintage zwem ik ook niet. Alleen met jonger dan een jaar of 10 en minimaal 100m WR
Als ik er een open heb gehad, dan heel klein beetje kraanvet (vaseline) aan de rubber pakking. Dan blijft hij soepel. Echt minimaal en goed inwrijven.
klopt heel klein puntje vaseline of kraanvet werkt perfect .